Türkiye'de "kadin sığınma evleri" olduğu gibi Hollanda'da da bunun yerine "erkek sığınma evleri" olması konusunda ne düşünüyorsunuz?

Türkiye'de "kadin sığınma evleri" olduğu gibi Hollanda'da da bunun yerine "erkek sığınma evleri" olması konusunda ne düşünüyorsunuz?
Türkiye'de "kadin sığınma evleri" olduğu gibi Hollanda'da da bunun yerine "erkek sığınma evleri" olması konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla