Merhaba arkadaşlar,
aslinda eli acık olmak kötü değil tam tersine güzel bir şey cimri olunmasından iyidir. Ama şöyle bir sorun var.. Kocam etrafa karşi cok eli acık yani nerde birisi zor durumdayim dese atliyor ihtiyaci görülsün diyor, ve eminim ki kullaniliyor bu iyi niyetliği. Zaman pahali zaman hayat herkese zor. İlerde ne olacagı belirsiz evimiz arabamiz yok alamadik durumumuz yok diye ama başkasi ev almak istesin gider verir para. Bakın borç olarak verirde değil, bildiğiniz hediye yardim amaçli..
daha kendi maaşi kendisine bize yetmiyor kendisine hiç bir şey almaz kiyamaz, idare ediyorum diyor, nasıl başkalarina veriyorsun aliyorsun diye kiziyorum kendine al kendin hak etmiyormusun diyorum, yakin cevresinde olmayanlara bile pahali doğum günü hediyeleri aliyor, birisi çocuk doğuruyor hediyelere boğuyor çocuğu altin takıyor. Ya o cocuk sanki seni sayacak büyüdüğünde, veya dua mi edecek hayir duasi mi almiş oluyor..
Bizim geleceğimizi düşünmüyor hiç bizimde o kadar eksiğimiz var ama görmüyor, artık dayanamiyorum elalemi hediyeleriyle yardimlariyla mutlu etmesine, etrafinda öyle insanlarin barinmasina herkes bizden fakir ayagina yatiyor cocugumu dershaneye götüremicem heralde diyor birisi, benimki hemen hallederiz gider ben karşilarim bi kismini diyor
Ve evlenmeden öncede böyleydi ama hep evlenince yuvamiz için öyle yapmam dedi. Ama milleti aliştirmiş bikere bekliyorlar. Yapmazsa vermezse kendisini kötü hissedecek sanki o derece.
Gerçekten artık banka hesaplarimizi bile ayirmak istiyorum, görmek istemiyorum ne yaparsa yapsın ama ortak paramizi savurmasına göz yumamiyorum
Bana yol gösterin, nasıl konuşarak yola getirebilirim
aslinda eli acık olmak kötü değil tam tersine güzel bir şey cimri olunmasından iyidir. Ama şöyle bir sorun var.. Kocam etrafa karşi cok eli acık yani nerde birisi zor durumdayim dese atliyor ihtiyaci görülsün diyor, ve eminim ki kullaniliyor bu iyi niyetliği. Zaman pahali zaman hayat herkese zor. İlerde ne olacagı belirsiz evimiz arabamiz yok alamadik durumumuz yok diye ama başkasi ev almak istesin gider verir para. Bakın borç olarak verirde değil, bildiğiniz hediye yardim amaçli..
daha kendi maaşi kendisine bize yetmiyor kendisine hiç bir şey almaz kiyamaz, idare ediyorum diyor, nasıl başkalarina veriyorsun aliyorsun diye kiziyorum kendine al kendin hak etmiyormusun diyorum, yakin cevresinde olmayanlara bile pahali doğum günü hediyeleri aliyor, birisi çocuk doğuruyor hediyelere boğuyor çocuğu altin takıyor. Ya o cocuk sanki seni sayacak büyüdüğünde, veya dua mi edecek hayir duasi mi almiş oluyor..
Bizim geleceğimizi düşünmüyor hiç bizimde o kadar eksiğimiz var ama görmüyor, artık dayanamiyorum elalemi hediyeleriyle yardimlariyla mutlu etmesine, etrafinda öyle insanlarin barinmasina herkes bizden fakir ayagina yatiyor cocugumu dershaneye götüremicem heralde diyor birisi, benimki hemen hallederiz gider ben karşilarim bi kismini diyor
Ve evlenmeden öncede böyleydi ama hep evlenince yuvamiz için öyle yapmam dedi. Ama milleti aliştirmiş bikere bekliyorlar. Yapmazsa vermezse kendisini kötü hissedecek sanki o derece.
Gerçekten artık banka hesaplarimizi bile ayirmak istiyorum, görmek istemiyorum ne yaparsa yapsın ama ortak paramizi savurmasına göz yumamiyorum
Bana yol gösterin, nasıl konuşarak yola getirebilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer