Yeni nişanladım ve bir eltim, bir görümcem var. Bir türlü onlara ısınamıyorum, bu zamanla geçer mi?

Arkadaslar simdi ben nisanliyim ve bir elti ve bir gorumcem var. ama nedense isinamiyorum hala onlara. Sizce Yeni oldugum icinmi?
ve onlarla konusurken biraz çekingenim atilgan olamiyorum kendimi sessiz sakin gostermek istemiyorum
Yeni nişanladım ve bir eltim, bir görümcem var. Bir türlü onlara ısınamıyorum, bu zamanla geçer mi?
Cevapla