Ateist Oldum Yaşama İsteğim Kayboldu Ne Yapmalıyım?

Bu zamana kadar İslamın ideolojileri büyümüş beyinleri yıkanmış şükretmeyi az ile yetinmeyi benimsemiş yani muhafazakar bir çevre içinde büyüdüm ama zamanla İslam dan uzaklaştım. Dini terkedince yaşama isteğim kayboldu her şey boş anlamsız gelmeye başladı din yoksa yoksa ne için yaşıyoruz ki? Öldükten sonra cennet cehennem yoksa bu dünyada adaleti sağlayan bir yaratıcı yoksa gerçekten çok pis bir bunalım içerisine girdim
Ateist Oldum Yaşama İsteğim Kayboldu Ne Yapmalıyım?
Cevapla