Bara veya diskoya gidince illa içkimi içmek gerekiyor? Başka birşey olmazmı yani? 😎?

Diyelim bara veya diskoya gittik. Orada illa içkimi tüketmek gerekiyor? Kola, meyvesuyu, gazoz vs vs. Yani alkolsüz birşey içmek istesek olmazmı? Barmenin veya oradaki insanlar nasıl bakarlar sizce? Ne derler bu duruma? Veya siz ne diyorsunuz bu duruma? 😎
Bara veya diskoya gidince illa içkimi içmek gerekiyor? Başka birşey olmazmı yani? 😎?
Cevapla