Evet çıkıyor
Hayır çıkmıyor
Kendilerine çıkıyor
Diğer ( belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Inamaktan ziyade dini açısını düşünmek sizin kendi kwndimw diyorumda la 80 milyon çarpı 300 diyorum 24 milyar yapıyor lan bununla kaç hastane kaç iş merkezi açılır diyorum en az elli yılldır bu sürüyor çılgınlığı ve insanların benciliğıni tahhayül bile edemiyorum
30m tane bilet satılıyor bu biletlerin toplam değeri 1,44 milyar tl bunun 340 milyon tl si devlete vergi olarak gidiyor! 120m tl si büyük ikramiyeye gidiyor toplam 670m tl dağıtılıyor. durduklari yerden 400 küsür milyon kar ediyorlar Milli piyango mafyaları var zaten onlar her sene piyango çıkan kişiyi dolandırıyor ya da başka türlü o parayı geri alıyor her ikramiye çıkan kişi şu an sefil halde sürünüyor...
Gecmis donemde bir yakinima cikmisti, ama o zaman TÜPÇÜ yoktu tabi, simdi bilmiyorum, umut fakirin ekmegi, "ya cikarsa" 😃
Hepsi ayarlanmış durumda.. Ziraat bankasına 125 milyar kresi takan adam dan ne beklenir..
Cevap
23Cevap
Ben alacağım biliyorum çıkmayacak ama alacağım yine de 😀😀
tahminim biletlerin çoğu satılmadığı için satılmayan bilete çıkıyordur eskisi gibi bilet satmıyor artık kimse almıyor çünkü
Eskiden alıyordum tam bilet. Çok zamladılar. Almıyorum artık. Onun yerine bı 35 lik alıp içiyorum... 😄
Evet zaten satılan bilet parası onikramiyeyi çıkarır.
Umudumuza bile göz diktiler bir çeyrek alır beklerim
Alıcam banane cikmazsa varlik fonuna devredilir ona kalmaz
haram para.. çıkıp çıkmaması önemli değil benim için.
Almayın aldırmayın bu vampirler halktan birine o parayı yedirmez hiç inanmaadim ve inanmamaya devam etcem
Şans oyunlarınin hic birine inanmıyorum. Belki Demiroren grubuna gecmeden biraz inanirliligi vardi ama artik yok
Hiç gereği yok. O bilete vereceğin parayı kripto paraya yatır. Kazanma şansın daha yüksek emin ol.
İnanmıyorum ama içten içe de ya çıkarsa diyorum ve çeyrek keriz olarak anketinze katılıyorum😎
Eskiden gece 00,00 de
Toplar kura çekişir herkes tv Den izlerdi
Eee simdi nerde canlı yayında kura çekilmiyor yil basında ondan yalan dolan
Çıkmıyor ama alıyoruz bir umut.:)
Her sene alırız ve amacımız şansımızı denemek.
"Kasa Her Zaman Kazanır." İnanmıyorum
Aile yakınımıza çıkmıştı
700.000₺ aldılar
bu yaşıma kadar hiç almadım..
inanmıyorum..
İnanmıyorum ve almıyorum
Çıkmıyor tabi ki..: )
Enayi Avı..!
adam 100 kazanıyor 10 dagıtıyor
Bize bir hayrı yoktur
inanmıyorum çıkmıyor boşa para harcarım :D
Hiç almadım. Hiç almayı da düşünmüyorum..
Evettt
Alacağım inanıyorum
Güzel olmuş.
Kumarı her zaman oynatan kazanır
Hayır çıkmıyor
Hayır çıkmıyor
Almıyorum
Asla inanman
Almamda
İnanıyorum
İnanmayin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?