Karımın gerçekten çok yüksek bir maaşı ve sosyal statüsü var benim maalesef yok bu yüzden onun da isteğiyle ben ev işleriyle ilgilenmeye başladım.
Yemeğini ben yapıyorum ütüsü çamaşırı bulaşığı bende. Gerçi ojelerini bile ben sürer oldum. Saçımı süpürge ediyorum onun için.
Karım çok çalıştığı için eve geldiği zaman da doğal olarak hizmet bekliyor hakkıdır da zaten, ben de elimden geleni yapıyorum.
Bir yere gidecekse o haber verir ben izin alıyorum bu tarz zorlukları da var tabi. Karımın sözünü dinlediğim için mutluyum ama.
Karım zaten hep der sana ev hanımlığı çok yakışıyor diye 😀🙊
Yemeğini ben yapıyorum ütüsü çamaşırı bulaşığı bende. Gerçi ojelerini bile ben sürer oldum. Saçımı süpürge ediyorum onun için.
Karım çok çalıştığı için eve geldiği zaman da doğal olarak hizmet bekliyor hakkıdır da zaten, ben de elimden geleni yapıyorum.
Bir yere gidecekse o haber verir ben izin alıyorum bu tarz zorlukları da var tabi. Karımın sözünü dinlediğim için mutluyum ama.
Karım zaten hep der sana ev hanımlığı çok yakışıyor diye 😀🙊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu sorunun troll olduğundan eminim ama kanıtlayamam. Ayrica sana ev hanımı değil ev erkegi denir...🤣
senin tercihin bişi diyemem, ben beceremem öyle, çok darlanıyorum laf yiyince karşılık veriyorum
Sende mi benim gibisin ki
Bıkmadın mi bu soruyu sormaktan
Hiç de bıkmadım 😀
Seni hatırladım
Başka biri daha vardı onunla birlikte benimle hep alayvari konuşmuştunuz.
mide bulantısıyla kusma da varsa eğer 10/10
O ne demek
Bırak birazda o yönetsin
Trol mu bu ya
Yok trol değilim
Eyi Allah akıl fikir versin kardeşim
Aklımız gayet yerinde sağol
Mutluysanız ne ala
Mutluyuz özellikle de eşim
Ne güzel
Hayat benim için biraz zorlaştı ama
Herkeste var o takma kafana
Ne bileyim işte bir erkek olarak ev hanımlığı yapmak Allah'tan karım çok anlayışlı biri
Burdaki yorumlara aldırma cahil cahil yorum yapmışlar
Mutluluğunuz bozulmasın
Karım için değer işte o kadar
Bravo 😊👏
Sabah ilk işim hemen ojelerini tazelicem 🙊🙊
Tazele dediğim gibi mutluysanız sorun yok buradaki yorumlara aldırma cahil cahil yorum yapmışlar
İyi ki senin gibi insanlar var 😀
İyiki de ben böyle bir kadınla birlikteyim
Mesleği nedir onun?
Moda tasarım.
Aa G. S. F mezun olmuş o zaman
O ne demek
Ya Güzel Sanatlar lisesi Öğrencisiyim. Yani G. S. fakültesinden mezun olmuş muhtemelen. Moda Tasarım dedin ondan şirkette çalışıyor sanırım
Çok özel bir kurumda çalışıyor
Tabii ki Moda Bölümü mezunları ya şirkette ya da bi kurumda ya da kendi Ofisini açıp iyi para alırlar.
Beni de aldır yanına diyorum sen evle ilgilen güzelim diyor 😀
Ahahaha Allah kolaylık versin. Ev temizlemek o kadar kolay diyorlardı erkekler😃😃Ama ne güzel ya Çok güzel bi evliliğiniz var. Allah yuvanızı bozmasın inş🙏🏼
Gerçekten hiç kolay değil ev işleri 😀 hanımların işi çok zormuş
Dünyanın sonu gelmis
Bizimle birlikte mi
Aynen
Ne alaka onu anlayamadım
Kadin olmuşsun
Ev işleriyle ilgilenmek kadınlık mı oluyor
Esin yapsin sende yardım edersin ama sende durum farklı o erkek olmuş sende kadin ve hoşuna gidiyor iğrenç senin gibiler adam yerine koymam esinde koymuyor
Eşim bana fazlasıyla saygı gösteriyor. Kadınların işleri aşağılanacak şeyler değildir
Neyse
Ne oldu sustun?
İğrendim ondan
İgrenilecek hiçbir şey yok. Sabahtan akşama kadar çalışıyor doğal yani hizmet beklemesi
Sen ne... yariyon sakat misin
Hayır gayet saglikliyim
Dediğim gibi eşimin maaşı bize fazlasıyla yetiyor o da ev işlerini pek sevmediği için ev işleriyle de ben ilgileniyorum
Ok
İşte böyle yola gel 😀 bilip bilmeden de yorum yapma
Sen adam ol ne yola gelmesi midem bulanıyor baska ne olacak
Yeterince adamım ben sen önce bir hanımefendi ol
Haha bunu sen bana diyemezsin kari kirikli yazma artik
Olur yazmam ama ben karı kılıklı falan değilim