Biricik karım evimizin reisi oldu. Böyle de erkeklik olmaz mı sizce?

Karımın gerçekten çok yüksek bir maaşı ve sosyal statüsü var benim maalesef yok bu yüzden onun da isteğiyle ben ev işleriyle ilgilenmeye başladım.
Yemeğini ben yapıyorum ütüsü çamaşırı bulaşığı bende. Gerçi ojelerini bile ben sürer oldum. Saçımı süpürge ediyorum onun için.
Karım çok çalıştığı için eve geldiği zaman da doğal olarak hizmet bekliyor hakkıdır da zaten, ben de elimden geleni yapıyorum.
Bir yere gidecekse o haber verir ben izin alıyorum bu tarz zorlukları da var tabi. Karımın sözünü dinlediğim için mutluyum ama.
Karım zaten hep der sana ev hanımlığı çok yakışıyor diye 😀🙊
Biricik karım evimizin reisi oldu. Böyle de erkeklik olmaz mı sizce?
Cevapla