ewde veya başka yerde yakalandıkmı?
erkeklerde uygunsuz yakalanmış olabilir onlarda soruya dahil arkadaşlar:)
Bizde balayından sonra oğlan ve kız tarafında yemeğe gidilir. Biz bu prosedürü daha da erteleyelim diye balayından geldiğimizi kimseye söylemeyip bir hafta da evimizde kalmayı düşünmüştük. Evin tadilat işleri de düğüne yetişmediğinden kayınvalidem çocuklar gelmeden işler bitsin diye ustaları da bizim eve geldi. Kapının açıldığını duyduğumuzda birimiz mutfağa birimiz de kapalı olan ön balkona kaçtık. Bizi gören olmadı ama eşyalar ortada. Ustalara da kayınvalideme de rezil olduk.
kötüymüş:)
Soyunma odasına dürzü hayvanat 12ler dalmıştı geçen sene :@
iyimiş:)
Doğruya doğru aileme ya da arkadaşlarıma yakalnsaydım umurumda bile olmazdı :) ben onda ne war biliyorum o bende ne olduğunu biliyor sadece üstünü örtüyoruz ne bu utangaçlık anlamadım :D çıplak dolaşalım dmeiyorum ama çıplaklığıda direk cinselliğe ya da uygunsuz bir yakalanma anı olarakta görmeyelim :)
iyide sınıfta kıyafet degiştirmenin ne manası var. illa degiştireceksen evde degiştir. ya da okulda yapıyorsun kapıyı kilitle. tamam insan dalgın olabilir. ama seninki baştan sona kadar yanlış.
Cevap
44Cevap
üzülerek söylüyorum ki bu benim başıma defalarca geldi yahu :)
abi kapalı kapıyı açmayı ne çok seviyor bizim insanımız :S
insan kapıyı bir tıklatır dimi !
P izlerken yakalandım küçüktüm arkadaşımın izle demesi sonucu izleğimi söyledim
kime yakalandık ama
:)))
Yakalandim hatirladikca rezillik diyorum kuzenler bize geldi direk kapiyi acinca acmasiyla kapamasi bir oldu utactan yerin dibine girdim o da tabi
kuzenler ekrem gibimi yoksa seda gibimi:)
Ekrem gibi kiz olsa hadi neysee😱
nasıldı yakalanma
Bazen Ekrem Olmak İstersin
Aaaaammaaaa Olamazsın :(:(
ev arkadaşımın sevgilisi beni arkadaşım sanım içeri girmişti tam bir rezaletti
Biz soyunma odasinda 4 kisi p*rno izliyerek 31 cekiyoduk bir anda kizin biri girdi ole gormustu bizi :D sonra sinifta muhabbetimiz donmustu utanmistim
evde boxerla dolaşıyorum şimdi ben yakalanmışmı oluyorum? ama beni tutan birisi olmuyor hiç yakalansam hissetmezmiyim?
Eve kız atınca uygunsuz biçimde anneme yakalanmışlığım var , o kadar hızlı giyindiğimi hatırlamıyorum :D ama utanç bir durum tabi.
Abimi banyoda çıplak yakalamıştım kapıyı kilitlememiş pat diye girdim ne gördüm net hatırlamıyorum:D babam evdeydi diye dövmedi neyseki
Malesef kız arkadaşımla birlikte olurken annem tarafından basıldım
:=)
Ya jxjcnxcc
evet :) sevgilimle aynı evdeyiz zaten ona uygunsuz yakalanmaya bişi denmez de aileme yakalandığım olmuştu utançç verici bir durum
denizde top oynarken zıpladım. şortum denizde kaldı herşey meydana çıktı.
Şanslı köpek Ekrem :D
Boxerla yakalanmışlığım var.
Biz lisede bedene cikmak için sinifta soyunuyoduk sinifa kizlar giriyordu beni içlik le fotorami çekmişlerdi rezil oldum *
Valla ben arkadasimin evinde arkadasimin annesine yakalandim is ustunde hemde
Tatile gittiğimizde denize girmek için bikini giyecektim. Üstümü değiştirmnek için odada tuvalete gitmiştim. Üzerimi değiştirirken sonradan arkadaşımın erkek kuzenininde banyoda olduğunu farkettim. Adam göğüslerimi gördü ve çok utanmıştım.
Evet hem de çırılçıplak yakalandım o saniyeler utanç vericiydi ama hatırladıkça gülüyorum :D
kime yakalandık
Bir tane arkadaşıma kızdı.
Soyunma kabininde üstü mu değişirken azgın bir kıza yakalandim rontgenledi resmen
ev arkadaşlarım erkekti 2 sene önce don atlet takılıyordum kimsede iplemıyordu hatta
çıplak yakalandım 2 fransız kıza hiç istifimi bozmadım aynen devam ettim normal şekilde
Ekrem işi biliyor.
Akşam'a malzeme çıktı :D (..)
evet ben bir keresinde okulda yakalnmıştım tek başımaydın kızın biri pat diye girdi soyunma odasına
yok yakalanmadım önce tedbiri alırım ki gören olmasın siz neden tedbir almadınız
bazen sadece ekrem olmak istersin...
Say say bitmez benim :)
yuuuu
Ben hatırlamıyorum öyle bir şey :)
hiç başıma gelmedi :S
ahhahaahaaa :)) bizim ekrem dir kesin o eko :)))
aynada kendime yakalandım
Ah ekrem ah o ekrem ben olsaydım ya
yakalanmadım da yakaladım ta ben utandım ya la
Seda senmisin ben ekrem :D
yaklaştınnn seda vardı aramısda:))
O ekrem bendm :)
hahah :))
Ben çıplak olarak ablama yakalandım
nasıl oldu.
Odamda masturbasyon yapıyordum ablam daldı içeri kapıyı çalmadan toparlanamadım
kaç yaşlarındaydın, ergen yaşlarda:9
16-17 sanırım
bir kerede kız arkadaşıma yolladığım çıplak fotomu gördü yanlışlıkla, oda 20 yaşında flndı sanırm
utanmadınmı gözdöze gelince.
Utandım tabiki
başka yakalama yok değilmi:)
Yok :)
Yakalandimm ama devami geldi:)
yakalandım hemde şey yaparken...
yakalasam iyi olurda yokki :)
Merve senmisin :D
Evdee hep boxer ile gezyrum bzen kmsu gryor
body ekrem mi :D?
18 yas alti
abime yakalanmıştım
Yakalandim oylede dha vahim olnida var :)
hatırlamıyorum. d
nbr ben ekrem
ahahah :)
7 defa
yok yakalanmadım
hayır tabi ki
Senin yaşın kaç?
yok yakalanmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar