Gönlümün padişahini da buraya bırakayım. Bu adamı dinlemek huzur veriyor bana 😍
"Gelecekse ölüm senden gelsin " dediğin biri/birileri var mı?
Gönlümün padişahini da buraya bırakayım. Bu adamı dinlemek huzur veriyor bana 😍

soruya hitaben ; yok uleyn öyle bir dünya diyorum Çünkü daha önce söyledim bu sözü; o ne yaptı? Öldürdü sagolmayasice Seni seven saçının teline zarar gelmesin ister, ölümün onun elinden gelecek olur mu hiç
Cevap
35Cevap
Hayır yok.
Birlikte yaşamak varken neden ölelim.😌
Zaten vakti saati gelen gidecek. Önemli olan nasıl gittiğin..
karşı cinse karsi dedigim yok esim var ama ölüm degil sevgi gelsin ondan sjsjsj 🙊🙈😂gelecekse ölüm gelsin dediğim tek insan evlâdım 🎀
dogru diyonda yani varsa oylr ihtimal ondan gelsin yoksa ölmeye niyetim yok😗❣🙈🖤🎀
10 tane canım olsa 9 ünü onun için vermek 1 indede kollarında ölmek istediğim birisi vardı artık yok
Ölüm kolay olanı biz herşeye rağmen yaşamayı göze almışız. :D
Evet gelsin dedim ve o da elinden geleni yaptı. Bir daha bu sözü dememeyi öğrendim.
Şarkıyı farketmedim, şimdi dinliyorum :)
Çok güzelmiş.
Hahaha evet güzeldir 😂😂
Ben; O her kimse, kendim ve O'nun için; "gelecekse hayat benden sana ve senden bana ve "bize" gelsin"amin diyorum, net👍❤️❤️👍
Var evet tek nefeslik kokusuna son nefesimi verebilecek kadar çok sevdiğim var ❤
Merhaba @Hissiz72 sen ya$amalisin senin önünde cok insan var daha bu tadi tatmasi icin. :)
Kimse icin ölmem cocuklar'im haric.
Yok be kdjfj ama ne kadar erken ölüm olursa bana o kadar iyi😂zaten benim ölüm haberim ona gitse bana söylemez bile
Uğruna ölmekten mutlu olacağım tek kişi evladımdır…
Vardı Şu an benim yerime o ölsün dediğim oldu aynı kişi
Ohooo ohoo çok kişi var ama ölüm uzak dursun, daha yapacak çok ama çok şeyim var.
O kadar da değil 😂😂😁 canım tatlı kıymetli benim sevsin sarsın ölüm orada kalsin
Hayır yok öyle birisi. Ecelimle ölmek istiyorum hdhdhd
Hiç o kadarr arabesk olmadım çokkkh şükürr Allahımmmm a sksksks
Senden gelsin cane 😅
Sen onların hepsini yersin sırtımı sana dayamışım kralı gelse fark etmez 😅😅
Düşündüren oldu. Dedirtebilen daha çıkmadı çok şükür kafalar biraz kırık ama olsun yaşıyor bir şekilde
Saçımın teline değecek adam görmedim şimdiye kadar, o yüzden öyle bir şey söyleyip de totosunu kaldırmam kimsenin.
Senden gelsin ablam 😍 çok özledim seni nasılsın?
Çok şükür bende iyiyim. Görüşmeyeli neler yapıyorsun ablam 😍
Bende okula gidip geliyorum ablam. Baya yoğun geçiyor. şu an da otobüsteyim fakülteye geçiyorum. Onun dışında değişen hiçbir şey yok. Bana kız ayarla ablam 😂
Öyle mi dersin 😂 peki tamam evde kalayım 😂
Gelcek 😂
Öyle birisi yok, kimse için kendimi öldüremem :))
Ayrıca, bak ne demiş Nazım Hikmet;
Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye işte ben onlardan değilim ben sensiz de yaşarım; ama seninle bir başka yaşarım.
Piraye si vardı 🙂
Kizlarimi saymazsak.. Yok canim😀
Doğal ölüm olsun istiyorum ☺️
Sevgili babında yok efendim..
Güzel bir kız sevişmek ölüm ucunda
yok daha neler kiyamam kendimee
Yok öyle birileri olamaz daa🤭
Evet var. Azrail için derim bunu.
Var, Allah :D
kusura bakmasın kapalıyız
Allah'tan gelsin sadece
Ölüm ancak Allah'tan gelir.
Senden gelsin yavrumm
Azrail den önce Allah alsın.
Keşke öyle biri olsa
hayır yok👼🌺💭💫
Ölmek istemiyorum 😁😁
Sen varsın Ke
Annem ❤️
Evet var..🥰
Hayır yok
Hayır yok
Uzun zamandır yok
yok.
Hayır..
Hayır kimse yok
sadece yeğenlerim..
Olmazmi belimi dogrultamiyorum ya
Hayır
Yok böyle biri
Kimse yok
Yasemin olabilir
evt var
Var!
Azrail. ..
olamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?