Kadın ve erkek eşitse kadınlar niye zorunlu olarak askere gitmez?

Heryerde bas bas bağırıyorlar kadın ve erkek eşit diye ama bizim 6 ay zorunlu yaptığımız askerliği yapmıyorlar nerde eşitlik? Yoksa işlerine geldiği zaman mı eşitiz?
Madem eşitiz (lafım yok) onlarda askerlik yapsın zorunlu olarak haksızmıyım
Kadın ve erkek eşitse kadınlar niye zorunlu olarak askere gitmez?
Cevapla