Aslında bu biraz iç dökme yazısı kaldırılmasın diye sordum 😅
Şiddetin eksik olmadığı bir eve açtım gözlerimi. annemle babam arası 18 yaştı dile kolay 18!
babamın maddi durumu yerinde diye evlendirmiş dedem annemle babamı.
o dışarıdan bakıldığında saray gibi evin içinde ne acı çığlıklar atıldı bir bilseniz. Annem ben 6 yaşımdayken vefat etti. babam yaşına başına bakmadan tekrar evlendi. Anneliğim bana gerçek annemden farksız davrandı. kol kanat oldu belki en büyük şansım buydu. Beni çok kurtardı babamın dayağından. Bilmiyorum ki KS halkı bir insan neden öz kızını (henüz 8 yaşlarındaki öz kızını) ağzından kan gelene kadar döver ki?
sonra anneliğim baktı böyle olmayacak beni Mardine yollattı babaannemin yanına. İstanbulun o kalabalık lüks yaşamından bir anda köyde buldum kendimi. Allah rahmet eylesin babaannemle dedem iyi insanlardı o melek insanlardan babam nasıl çıkmış anlamadım. .. 2 yıl kadar bizim köye 3 saat kadar uzaktaki başka bi köydeki okula gittim ama hele hele o zamanda okula okul denmezdi. Geri İstanbula döndüm ama teyzemin evine. Kader peşini bırakmazmış insanın. Burada da eniştemin dayağı buldu beni. bi dayağında kolum kırılınca babam geldi aldı beni... kendisi hiç dövmemiş gibi. Bi kaç yıla anneliğim de vefat etti. koca evde babamla kalakaldım. Artık epey göçmüştü babam parasına bakanda yoktu tekrar evlenesin. Ben bu sıralar 14 yaşında filanım. Babam tutturdu evlendirecem seni. Övünmek gibi olsun okul birinciliği var elimde 😎 müdür araya girdi filan vazgeçti babam. Ama bana öyle hırslı ki. Ölsem cenazeme gelmez. Neyse. 2 yıla babamda öldü gitti. reşit olmama az kala devlet korumasına alındım. Okulum değişti hayatım daha da kaydı. Belki vardır yurtta kalanlar. O soğuk merdivenlere oturtup hüngür hüngür ağlayan kaderdaşım var mı bakim burada 😅
Sonra ben teyzemi ikna ettim onlarda yaşamaya başladım. Büyümüşüm artık. Su gibi kızım maşallah bana. Annemden almışım güzelliğimi. ve eniştemin şiddeti yanında bana olan bakışları da başladı. canım değilim anlıyorum... 3 yıl boyunca kaçtım eniştemden. Yastığımın altına bıçakla uyudum 3 yıl. Sonra üniversiteyi kazanıp Ankara 'ya geldim. Hepsinden kurtuldum.
Ve bugün eniştemin öldüğü haberini aldım. Gidip mezarına tükürmek istiyorum. Katılmadım cenazesine.
Biliyorum kimse okumadı ama yazmam gerekiyordu. Bi yere dökmem gerekiyordu bu acıyı...
Şiddetin eksik olmadığı bir eve açtım gözlerimi. annemle babam arası 18 yaştı dile kolay 18!
babamın maddi durumu yerinde diye evlendirmiş dedem annemle babamı.
o dışarıdan bakıldığında saray gibi evin içinde ne acı çığlıklar atıldı bir bilseniz. Annem ben 6 yaşımdayken vefat etti. babam yaşına başına bakmadan tekrar evlendi. Anneliğim bana gerçek annemden farksız davrandı. kol kanat oldu belki en büyük şansım buydu. Beni çok kurtardı babamın dayağından. Bilmiyorum ki KS halkı bir insan neden öz kızını (henüz 8 yaşlarındaki öz kızını) ağzından kan gelene kadar döver ki?
sonra anneliğim baktı böyle olmayacak beni Mardine yollattı babaannemin yanına. İstanbulun o kalabalık lüks yaşamından bir anda köyde buldum kendimi. Allah rahmet eylesin babaannemle dedem iyi insanlardı o melek insanlardan babam nasıl çıkmış anlamadım. .. 2 yıl kadar bizim köye 3 saat kadar uzaktaki başka bi köydeki okula gittim ama hele hele o zamanda okula okul denmezdi. Geri İstanbula döndüm ama teyzemin evine. Kader peşini bırakmazmış insanın. Burada da eniştemin dayağı buldu beni. bi dayağında kolum kırılınca babam geldi aldı beni... kendisi hiç dövmemiş gibi. Bi kaç yıla anneliğim de vefat etti. koca evde babamla kalakaldım. Artık epey göçmüştü babam parasına bakanda yoktu tekrar evlenesin. Ben bu sıralar 14 yaşında filanım. Babam tutturdu evlendirecem seni. Övünmek gibi olsun okul birinciliği var elimde 😎 müdür araya girdi filan vazgeçti babam. Ama bana öyle hırslı ki. Ölsem cenazeme gelmez. Neyse. 2 yıla babamda öldü gitti. reşit olmama az kala devlet korumasına alındım. Okulum değişti hayatım daha da kaydı. Belki vardır yurtta kalanlar. O soğuk merdivenlere oturtup hüngür hüngür ağlayan kaderdaşım var mı bakim burada 😅
Sonra ben teyzemi ikna ettim onlarda yaşamaya başladım. Büyümüşüm artık. Su gibi kızım maşallah bana. Annemden almışım güzelliğimi. ve eniştemin şiddeti yanında bana olan bakışları da başladı. canım değilim anlıyorum... 3 yıl boyunca kaçtım eniştemden. Yastığımın altına bıçakla uyudum 3 yıl. Sonra üniversiteyi kazanıp Ankara 'ya geldim. Hepsinden kurtuldum.
Ve bugün eniştemin öldüğü haberini aldım. Gidip mezarına tükürmek istiyorum. Katılmadım cenazesine.
Biliyorum kimse okumadı ama yazmam gerekiyordu. Bi yere dökmem gerekiyordu bu acıyı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer