Eşimin ailesi eve hiçbir şey yapmıyor, ne yapmalıyım?

Eşimin ailesi evlendiğimizden beri sadece koltuk takımı, masa ve sandalye takımı, 2 perde ve güneşlik, buzdolabı, çamaşır makinesi ve 3 tane incecik halı aldılar. Evdeki eksiklerimi bile sürekli kendi evlerinden buz dolabı poşetine koyup koyup getirdiler ve ilk defa geçen gün açılmamış yağ ve şeker getirdiler. Benim ailem ise yatak odası takımı, yemek takımı, kahvaltı takımı, kısaca mutfak eşyalarının hepsi, televizyon, yatak odasına 2 tane ince halı genç işi olucak şekilde, mutfağa ve hole yolluk tarzı halı, sehpa alındı ve ben söylemediğim halde 500-600tllik mutfak alışverişi yapmışlar, getirdiler. Bu durum daha ne kadar bu şekilde sürebilir sanki oğullarını iç güveysi olarak verdiler eşime söylediğim zaman sürekli geçiştiriyor ya da bazen yanımda söylemesine rağmen sürekli ailesi biraz daha bekleyin diyerek erteliyorlar. Ve eşim sürekli beni parasız bırakıyor. 3700tl maaş alıyor, 1100tlsi kiraya gidiyor. Bana 500 TL para veriyor alışveriş parası bir süre sonra 500tlden de kendine sigara parası alıyor. 1 hafta önce çantamda 30 TL param vardı ve benden habersiz 20 TL almış kola çekirdek falan almış bana sonradan haber veriyor. Ben buraya içimi ne kadar dökersem dökeyim başımdaki dert bitmiyor. Ailesi karşısında ben ne yapabilirim? Bişey yapsınlar istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Daha benim ailemin benim evime aldıklarını saymadığı bir sürü eşya var. Yatak örtüleri, ütü, süpürge, nevresim takımları, ennnn iyi yastık yorgan takımları daha ne istiyorlar bilmiyorum.
Eşimin ailesi eve hiçbir şey yapmıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla