Bi dosya vardı kovuşturma aşamasında uzlaşmaya yönlenditmş savcılık uyap tan mesaj geldi ne kadar sürede ararlar tebligat gelir mi?

Bilgim olmadı için soruyorum adliyede mi karşı karşıya gelip uzlaşıo iki taraf mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Elimde yeni buldum delil var dosya uzlaşma da savcıya gidip versem anlatsam mı yoksa uzmaşmacıya mı?
Bi dosya vardı kovuşturma aşamasında uzlaşmaya yönlenditmş savcılık uyap tan mesaj geldi ne kadar sürede ararlar tebligat gelir mi?
Cevapla