Mutsuz hissediyorum. Bir çözümü yok mu?

Üniversite mezunuyum ve işsizim. 4-5 senedir iş bulamıyorum. Sürekli başvuru yapıyorum ama kimse dönmüyor. Yaşım oldu 27. Mecburen ailemle yaşıyorum. Çirkinim de. Beni seven, hoşlanan, beğenen kimse yok. Param olmadığı için sosyalleşemiyorum da. Ne işim var, ne param, ne güzelliğim. Ailemden de artık para istemeye utandığım için kredi kartımdan harcıyorum hep. Ona da dünya kadar borcum var. Ne yapacağımı bilmiyorum. Çok kısmetsiz birisiyim. Hiç yaşama sevincim kalmadı. Oturdum şu an yatağıma bir çıkış yolu bulmaya çalışıyorum ama yok. Ne yapabilirim ben mutlu olmak için?
Mutsuz hissediyorum. Bir çözümü yok mu?
Cevapla