Kaynanasına tahammül edemeyen var mı?

Eşimin annesinden nefret ediyorum. 2 yıldır evliyim ve tiksiniyorum ondan. Eşime kızıp telefonda evinizi basarım diyen kadın iki gün sonra hiç bir şey olmamış gibi gelip oturup torun sevip çay bekliyor. Arkamdan her şeyi diyor kulağıma geliyor ama yüzüme annecim diyor. Eşimle onlara yakın oturuyorduk ev soğuk ve eski olduğu için taşınmak istedik kıyameti kopardı yanımdan gitmeyeceksin dedi dinlemeyip taşındık millete de evleri soğuktu ben dedim hemen ev bulup çıkıyorsunuz yeni bir eve diyor. Kendisi istemiyordu şimdi de herkese o istemiş gibi anlatıyor iki yüzlü nefret ediyorum ondan. Kızım var 5 aylık kimsenin yüzünü öpmesini istemiyorum herkes biliyor dikkat ediyor ama bu kadın öpecem tabi ki size mi soracam diyor ben odadan çıkınca öpüyor ben gelmeden yanağını siliyor kızımın. İğreniyorum ondan. Eşime de diyorum Bi gün ayrılırsak bu annen yüzünden olacak. Şimdi bugün yine size gelecem demiş. Bk var neye geliyorsun ya avm ye gidecektik biz planınız var mı müsait misiniz diye sormuyor da gelecem diyip anında bizde bitiyor elimi ayağımı nereye koyduğuma kadar dikkatli izleyip eşime aktarıyor. Eşimde annemi idare et diyor. Ama bi yere kadar. Sizinde var mı böyle kaynana terörünüz?
Kaynanasına tahammül edemeyen var mı?
Cevapla