Masrafsiz bir nikahla evlenip 1 yil evli kalip cocuk dogduktan sonra boşanacak, kadina nafaka vermeyecek ama çocuğunun masraflarini üstlenecek (evli bir adam nasil ustleniyorsa aynen o sekilde çocuğuna bakacak yani) , velayetin annede kalmasi konusunda sorun cikartmayip haftada 2 gün görmeye razi olacak..
Bu kafada erkek var mıdır :D
Bu kafada erkek var mıdır :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Bunu yapıcagina evlenmeden korunmasız ilişkiye girsin
Olmaz cocuk evlilik birligi icinde doğmalı. Turkiyede yasiyoruz ya hani..
Ha doğru oda var demi bunu kabul eden birini bul knka başına bela olur
Bu kafada ki erkek o çocuğun masraflarını da üstlenmez zaten hatta çocuğu görmeye bile gelmez
Çakar geçer mi diyosun. Cakmak icin de kimse nikah kiymaz be
Hayır bu kafadaki adam bencil olur. Kendini düşünür sadece. Çocuk doğsa bile sorumluluk almaz.
😂😂 bu saydıklarından sadece yapım aşamasını zewkle üstlenirim ama tabiiki korunarak 😂😂 çocuk yapacak kadar delirmedik 😂😂
Bi b0ka yaramaz yllah
Ben varim 😀 kizim olsun istiyorum ama evlenecek kimseyi bulamadim
Kim böyle saçma bi şey yaparki Almanya mı burası nufüs almak için evlensin boşansın xd
Ben yaparım Almanya’da yaşıyorum iyi bi gelecek garantiside veririm
Bı zamanlar öyle bı kadın hayal ederdim ama bırakmıyorlar sonradan pesini
Yolunacak kaz değiliz. Sonra da çocuğu bize karşı doldurur düşman edersiniz...
Niye edelim ak. Düsman etmek isteyen hamile birak defol git cocugu gormiyceksin bile der. Cocukla niye haşır neşir etsin haftada 2 gün
Yav her şeyi geçtim aklı olan bir erkek senin gibi biriyle zaten evlenmez.
Hayal dünyana devam et.
Ya sus bilinmeyen bosluk beyin
Aşağıda birine çakmak için kimse nikah kıymaz demişsin çok zor bi olay değil evlenip ayrılmak saçma saçma düşüncelerden vazgeçin
Tamam ben de cocuk dogunca bosanalim diyorum zaten
Öyleyim şu an bı kızım var e aya boşanacam işte kavga ettik
Aaa ne güzel fikir hani nerde bir enayi bakıyım 😅
Niye böyle bişey arıyosun
Neden böyle bişey istiyorsun
Evlenmeden olmaz mı 🤔
Olmaz p1ç mi dogurcaz. Anamiza babamiza ne diyecez. Dddddd
O anne baba evlenirken hani takı hani eşyalar felan filan demicek mi 😂
Esyalari kadin erkek yari yariya aliyo zaten. Takiyi da hallederiz hsbdbsb
Ee hani masrafsız di 😂 bu işte bi tuzak var 😂😂
Tam benlik ulan 😄
Evlenelim hahahah
Olur valla billa
Mesaj kutunu açsana
Sen heralde şaka niyetine sordun ama ben ciddiyim
buyrun
Sacma geldi ama hayırlısı
Damızlık sığır mi istiyon
Niye arionki
enayi arıyor
Ne enayisi ak. Bekar olmak isteyen ama baba olmak isteyen erkekler var. Çocuğuna üst baş almak okul masrafini karsilamak enayilik mi. Haftada 2 gün sevip eğlenip gidicek iste 7 24 cocukla ugrasmiycak
o çocuğa yazık mk çocuğun masrafından bahsetmiyorm çocuğun masrafi babanin gözüne batmaz
Off
shut the f*ck up
Kes lan s1k1k
hassktr oc
tam aradığım kadın
Varrr
Evlenmeden olmaz mj