Küçükken tecavüze ugrayan var mı. Bu travmadan kurtulabildiniz mi?

Selam arkadaşlar bende maalesef iğrenç bir insan tarafından tecavüz edildim. Henüz 7 yaşındamı neydim sanırım. Bir pislik beni ıssız bir yere götürerek tecavüz etti. Bunu yazması bile yasayanlar bilir çok zor. Ailemden bir kaç kişi biliyor ama onlardan direk kactığım biliyorlar. Halbuki öyle değil direk kaçamamıstım. Arada sırada aklıma geliyor ve çok kötü oluyorum. Sanki benim sucummus gibi geliyor ama işte öyle değil. Hafiften ellerimin titredigini bile gördüm. Bu travmadan nasıl kurtulacağım. Benimle aynı şeyleri yaşayanlar var mı? Birde adam tutuklanmadı kaçtıydı öyle hatırlıyorum. Neden böyle iğrenç bir şey yapıyorlar aklim almıyor cidden😡😢. Yani sadece benimle aynı şeyleri yasayan varsa travmalarınj nasıl yenmiş onu öğrenmek istiyorum. Bu olayı yaşayan güzeller size eskiyi hatırlattığım için özür dilerim😥
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çok güzel cevaplar aldım hepinize teşekkür ediyorum. Zaten önceki kadar değil artık arada aklıma geliyor o zaman kötü oluyorum. Bunuda o zaman yazmıstım iyi geldi özellikle cevaplarınız. Bunları dikkate alacağım😊
Küçükken tecavüze ugrayan var mı. Bu travmadan kurtulabildiniz mi?
Cevapla