Arkadaşlar aileler neden senaryo yaziyor?

Arkadaşlarımın devre mulkleri var. Herneyse 2 kiz gidicez ben ve arkadaşım. Ailem işte yok otele kiz başına olmaz birsey olur gitme. Ya bıktım artık. Ben para kazanmaya başlasamda ki çalışıyorum yine ayni senaryolar. Arkadaşlar millet yurt dışına gidiyor ulke ulke geziyor. Ben anlayamıyorum her seye senaryo yaziyorlar. Nolacak otelde bizi kesecekler mi? Biktim.
Arkadaşlar aileler neden senaryo yaziyor?
Cevapla