Boşanan biri eski eşinin evinde kim var. Diye merak etmesi normal mı?

Kocam eski eşini boşadığında şartlı boşanmış. Eski karısı çocuğun sütten kesilmesine kadar şart koşmuş evin kirasını suyunu elektriğini ödemesi şartıyla ve nafaka isteyerek boşandı. Ama eşim dahada ödemeye devam ediyor ve eski karısı devletten maaş alıyor oranın ihtiyaçlarını giderecek diye burayı ihmal ediyo. Geçen gün oğluna kim eve girip çıktığını sordu. Oğlu 10 yaşında ve 2 yaşında kızı var benimde 1 oğlum var Ve bu benim ağrıma gitti bende niye soruyorsun. Diye söylediğimde sanane diye cevap verdi ve evde tartışma cıktı 2 gündür ayrı yatıyor. Evde niye soruyorsun dedim. Bi bildiğim varki sordum dedi. Bunun altında sizce ne olabilir
Boşanan biri eski eşinin evinde kim var. Diye merak etmesi normal mı?
Cevapla