112 de çalışıyorum gittiğim vakayı anlatıyorum yorum sizin 😊?

Öncelikle bize vaka darp diye verildi. Neyse eve gittik bunlar 24 25 li yaşlarda sevgililer 😊 bu sefer malum kadına şiddet değil de erkeğe şiddet olmuş 🙈😄 gittik adam yerde iki büklüm olmuş 😄 dedik noldu kadın sevgilime kızdım dizimle kasıklarına vurdum dedi 😄 baktık bişeyi zaten sonra kendine geldi gelmek istemedi de siz hiç o şekilde birine vurdunuz mu 😊?
Güncellemeler
+1 yıl
@Piposs o diziyle vur diyen bendim
112 de çalışıyorum gittiğim vakayı anlatıyorum yorum sizin 😊?
Cevapla