Bana maldan vermelerini normal mi karşılamalıyım?

Bizim fındık bahçelerimiz var. Fındığı sattık üç abime 15 biner lira verdiler. Biz kızlara hiçbişey vermediler. Ben kızdım niye ayrımcılık yapıyorsunuz diye. Sonra sana bin lira verelim diyorlar. Ben zaten onlara muhtaç değilim ama abimlerde değil. Benim kızdığım ayrımcılık yapmaları. Nasıl tepki vermeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Toplamda 52 bin lira aldık. O para abimlere gitti tamamı
Bana maldan vermelerini normal mi karşılamalıyım?
Cevapla