Ben ablamın bebeğine bakıyorum ablam ve eşi çalışıyor.
Annem yardımcı olmaya çalışsa bile yeğenim onda durmuyor.
Ev temizliği deseniz annem benim gibi yapmıyor hiç memnun kalmıyorum. Ben titiz bir insanım ama annem hızlıca süpürüp geçen birisi. Yemekleri de güzel yapmıyor. Bugün resmen mutfakta oturdum ağladım. Eniştem hastaydı işe gitmedi ablam da giderken tavuk aldır da suyuna çorba yap dedi neyse annem gitti aldı haşlamaya koydu öğlen 13.00 gibi ablam yeğenimi emzirmeye geliyor ( iş yeri yakın ) o zamana kadar yetiştirmek istemiştim. Neyse ben tavuk dışındaki diğer malzemeleri ocağa almıştım sonra tavuğa geçtim ama bir de ne göreyim tavuk çiğ. Güya çatal geçmiş ve ocaktan almış. Neyse ben bir yandan didiklemeye çalışıyorum bir yandan da bebek annemde durmadığı için onu sakinleştirmeye çalışıyorum o sırada ablam geldi.. banyo temizlenmemiş , ev süpürülmemiş, makineye çamaşır atılmamış her yer dağınık ya salonda dünden kalan poşeti bile ben söylemesem kaldırmıyor annem , ben artık diğer biriken şeylerden de etkilenerek dayanamadım oturdum ağladım. Evde annem var ama bana tam anlamıyla yardımcı olamıyor ben hiçbir şeye yetişemiyorum zaten uykusuzum sabahın 7 sinde kalkmışım. Bir anne akıl verir benim annem ise her şeyi bana soruyor. Beni öyle bir yoruyor ki beynim şişiyor. bebeği olan kadınlar gerçekten böyle mi hissediyorlar?
Annem yardımcı olmaya çalışsa bile yeğenim onda durmuyor.
Ev temizliği deseniz annem benim gibi yapmıyor hiç memnun kalmıyorum. Ben titiz bir insanım ama annem hızlıca süpürüp geçen birisi. Yemekleri de güzel yapmıyor. Bugün resmen mutfakta oturdum ağladım. Eniştem hastaydı işe gitmedi ablam da giderken tavuk aldır da suyuna çorba yap dedi neyse annem gitti aldı haşlamaya koydu öğlen 13.00 gibi ablam yeğenimi emzirmeye geliyor ( iş yeri yakın ) o zamana kadar yetiştirmek istemiştim. Neyse ben tavuk dışındaki diğer malzemeleri ocağa almıştım sonra tavuğa geçtim ama bir de ne göreyim tavuk çiğ. Güya çatal geçmiş ve ocaktan almış. Neyse ben bir yandan didiklemeye çalışıyorum bir yandan da bebek annemde durmadığı için onu sakinleştirmeye çalışıyorum o sırada ablam geldi.. banyo temizlenmemiş , ev süpürülmemiş, makineye çamaşır atılmamış her yer dağınık ya salonda dünden kalan poşeti bile ben söylemesem kaldırmıyor annem , ben artık diğer biriken şeylerden de etkilenerek dayanamadım oturdum ağladım. Evde annem var ama bana tam anlamıyla yardımcı olamıyor ben hiçbir şeye yetişemiyorum zaten uykusuzum sabahın 7 sinde kalkmışım. Bir anne akıl verir benim annem ise her şeyi bana soruyor. Beni öyle bir yoruyor ki beynim şişiyor. bebeği olan kadınlar gerçekten böyle mi hissediyorlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
yine siz iyisiniz çok sanslisiniz anneniz sizi seviyor yardımcı olmaya çalışıyor benim annem beni sevmiyor hiç
Ya aslında yardımcı olmaya çalıştığını bende görüyorum ama biz kalabalık yaşayan bir aileyiz. Ablamın evine yaşıyoruz ben zaten kendi evim olsa bu kadar sorun etmem ama ablam 16.30 da eve bir geliyor düşünsene evde her yer tozlu dağınık doğru düzgün hiçbir iş yapılmamış nasıl hissedersin ( anneme yemek de yaptırmıyoruz ablam işten gelince yapıyor )
Ablam da kendi açısından yoruluyor o da geceleri bebekten dolayı uykusuz kalıyor sonra öğlen yürüyerek eve geliyor sonra koştur koştur tekrar işe gidiyor sonra eve gelip eşine ve bizlere yemek yetiştirmeye çalışıyor.
Taşınmak istiyorum ama kiralar şu an çok arttı. Ablamın evi büyük baya o yüzden beraber yaşamaya karar vermiştik fakat herkesin kendi düzeni bambaşka.
Yine bebeğine bakacağım için yakın yerlerde ev bulmam lazım.
Aslında evim var ama o semti sevmiyorum ve kiraya vermiştim ( 1200 tl ) şu an bu kira beni eve ayrı eve çıkarmaya yetmiyor. kiracım da iyi insanlar hadi zam yaptım da diyemiyorum çık da diyemem elim kolum bağlandı.
Kolaylıklar dilerim gerçekten zor bir durum. Temizlik hassasiyeti olan biri olarak durumunu çok iyi anlıyorum
Yıpratıcı bı durum titizlik huyundan vazgeçmeye bak rahatla biraz
Sen cennetliksin kuzu maşallah
Niye öyle düşündün?
Tek başıma çocuk bakıyorum ne anam yardımcı ne kardeşim kıymetini bilsinler
Allah yardımcın olsun gerçekten anne değilim ablam mecburi olarak 5 aylıkken işe başladı. Ben de çalışan biri değilim zaten ben bakarım demiştim zaten halihazırda diğer yeğenime de bakmışlığım vardı ama bu kadar küçükken çok bakmadım. Ona ilkokula başlamasına aylar kala gelmiştim şimdi 4. Sınıfa gidiyor işte.
Evlenmeyi düşünmüyorum , çalışmayı da şu an düşünmüyorum bari dedim çocuk bakayım bende... Ama gerçekten hem sabır gerekiyor hem de sevgi. Bizimkisi kız bir de öyle aksi ki 7 aylık oldu değişik değişik huyları çıktı.
Kıyafet değiştirmek onunla 1 saat sürüyor resmen ben yatıyorum o dönüyor hadi şarkı dinleteyim eline oyuncak vereyim diye diye giyiniyoruz.
Bu aralar yemek yedikten sonra ağzını yüzünü de sildirmez oldu.
Hele ki ek gıda döneminde olduğumuz için döke saça yemek yedirme çabalarım , önlüklerin altına geçen yemekler ve benim yine üst değiştirme sürecim derken inan ki çok yoruluyorum.
Tabii sen benden daha iyi biliyorsundur bunu.
Şu an anne olsam yadırgamazdım herhalde iyi bir tecrübe oldu. Küçüğü ayrı dert büyüğü ayrı dertmiş 😀
Çalışan anneyim zor oluyor yazacaktım da gizlisin
Arada oluyor öyle
dert etme bnce