Bedelli Askerlik yapanlar neden aşağılanıyorlar?

Arkadaşlar devletimiz böyle bir imkan sunmuş, tercih hakkı vermiş, yasal olarak zemin hazırlamış ve devlet bizzat uyguluyor bu bedelli askerliği.

Devlet böyle bir uygulamaya karar vermiş, bu uygulamaya girmek isteyen bizler neden suçlu oluyoruz? Neden aşağılanıyoruz? Neden bedelli askerlik sanki kötü bir şeymiş gibi anlatılıyor?
Bedelli Askerlik yapanlar neden aşağılanıyorlar?
Cevapla