Bir insan öğrenilmesinden rahatsız olacağı bir sır saklıyorsa bu sır değil onun zamanında yapmış olduğu günahıdır. Ve günahlar kimseye anlatılmamalı, günahını anlatırsan eğer ölünce hesap gününde anlattığın günaha şahit-şahitler tutmuş olursun. Allah da ey kulum ben bu günahını örtmüştüm ama sen şahitlerle gelmişsin huzuruma bu günahın kalacak cezasını çekeceksin şimdi diyebilir. Tövbe edersen bir ihtimal belki çok sevdiği bir kul olursan şahitlere o günahını unutturabilirde. Yani o yüzden söylememek daha hayırlı.
Olumlu veya olumsuz hiç bir sırrım yok. Ayrıca ben de yanlış olan her şeyi ben zaten kabullendim sır olmasın zira yarın bir gün koz'a çevrilmek istenebilir ama yemez 😁
Haaa, iki boyutlu derken bir boyutunda sevgi yoktu ki. orada duygulardan arınmış , sadece fiziksel temas içeren bir boyut. Oraya duyguları asla tasimadim, taşımam da.
Çift hayat yaşayanlari en iyi bilenlerden biriyim ama cesurca söyleyen nadir insanlardan birisiyim. Toplumun bu riyakarligi yüzünden nefret etmeye başladım onlardan. Friedrich Nietzsche'nin "Kim ahlâk ve namus şövalyeligi yapıyorsa bilin ki en namussuzu O'dur." sozu yüzde yüz doğrudur ve sanki bizim toplum için söylenmiş sanki 😂😂😂
Var, yaptığım trafik kazasından sonra toplar damarımda tıkanıklık oldu ve 20 yıldır variz oluşmaması için ten rengi variz çorabı kullanıyorum , ha öğrenilmesi beni rahatsız etmiyor ama yazın şortla giyindiğimde her kesin gözü üzerimde