Eski esim kötü ayrilmis olmamiza ragmen akrabalarima selam veriyor , sizce art niyet aramalimiyim?

Yani ona göre kötü ayrilmadik. Onun icin bizim aramizda sorun yokdu , ben onun dediklerini yaparsam sorun kalmazmis. Yani Narsistin teki. Boynuzlarima kurdele takip gezecekdim sanirim.
neyse ondan nefret ettigimi biliyor kendisi.
akrabalarimda ayni sekilde. Hatte amcamin ogluyla arkadasdi önceden o , ama tabi bana yaptiklarindan sonra küfürleri saydirdi eski esim icin. bende bilerek den dedim ona benim akrabalarim senin hakkinda böyle düsünüyor diye o zamanlar. Bunu unuttugunu sanmam kendisi Kin tutan birisi.
buna ragmen ama dayima selam vermis
yenilerde amcamin ogluna da selam vermis. sonra tesadüf mü bilmiyorum ama benim hep gittigim bi cafe var ne hikmetse orada kasilastik. Bu arada ayni yerde oturmuyorus. Bizim tarafa gelmis yani.
sizce amaci ne , art niyet aramalimiyim. Ne düsünürdünüs
Eski esim kötü ayrilmis olmamiza ragmen akrabalarima selam veriyor , sizce art niyet aramalimiyim?
Cevapla