Sizce koronanin sebebi kadınların açılması mi?

Bugün dini bütün bi abla ile muhabbet ettik Allah azmış toplumu bu şekilde uyarır dedi kadınlar çok açık saçık giyiniyor dedi deprem yangın vs bunları da ekledi evet haklı olabilir ama neden sadece kadinlar suçlu sizce?
Sizce koronanin sebebi kadınların açılması mi?
Cevapla