Eniştemi ablamdan kıskanıyorum neden böyle hissediyorum?

Eniştem ablamı öptüğüde sarıldığında kıskanıyorum neden sizce böyle hissetmem normal mi?
Eniştemi ablamdan kıskanıyorum neden böyle hissediyorum?
Cevapla