Bir sene geçmesine rağmen bir erkek neden numara silmez?

Instada engellemişdi 6 ay sonra kaldirdi. Fakat yazmadi. Numaram kayitli. Wp hikayeme 2 kez bakti sadece. Bazen cevrim ici oldugu halde bakmuyo. En son gecen sene aralikda konustuk. Sonrada kimse yazmadi. Cunku ben cabaliyodum o yazmiyodu bende artik cabalamayi biraktim. Beni cok hayal kirikligina ugratti. Cok guvendim cok sevdim.. boyle ilk kez boyle bir erkek gordum terbiyeli efendi adam gibi tam istedigim gibi.. gozume. perde indi. Cok seviyorum hala. Ben anlamiyorum donmese donmesin ama bari anlasin nekadar sevdigimi onu kimse boyle sevmicegini anlasin.

madem istemiyo beni neden kayitliyim? Siz olsaniz mesafeleri bahane edip olamayiz dediginiz kizin numarasini silermiydiniz?
Bir sene geçmesine rağmen bir erkek neden numara silmez?
Cevapla