AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kimse acimasiz değil bizler kirilganiz eğer kiriliyorsaz...
Hayat acimasiz'mi oda değil sadece kendimizi gelistirmemiz, farkli düspnmek gerekir, ben buyum ben böyleyimle olmaz. Dalgaya göre yüzmek gibi düsünmek gerekir...
kesinlikle insanlar hayata b*k atmayın hayat acımazsız diyorsanız bu insanlar yüzünden
Az önce evlilik programına katılan sen değil miydin yaa 🤭😂
@Seeway_67 ne
Gizli biri, evli yok mu ya? Var. Mesaj, at, ×perim yetmiyor... Ok? Bu biyerden tanıdık geliyor mu sana 🤭😂
Pardon gizli değildi.. 😂
@Seeway_67 evli değilim böyle şeylerle işim olmaz dalgasına gelmiştim o soruya
Heppp trolll 😂 iyi bakalım...
Özele gelebilir misin rica etsem? ☺️🙏
Hayatın içinde yaşıyoruz, doğal olarak biz insanlar bu hayatı acımasız hale getiriyoruz. Biz insanlar acımasız... Doğru cevap budur kardeşim.
Hayatin bir suçu yok insanlar toplumun sucunu hayata kesiyoruz sadece..
" Bu dünyayı CENNET yapanda insan CEHENNEM yapanda insan. "
Hayat acimasiz degil ki. Acimasiz kilan sey insanlar
Tabiki de insanlar. İnsanlar acımasız olmasa hayat daha yaşanılabilir olurdu.
Dünyayı yaratan acımasız sonuçta her şeyi ayarlayan o
Dunyayi yaratana laf mi ediyosun sen?
Evet kötü biri
Gavurlarin arasinda calisiyorum yaradana laf atan olmadi. Sana noluyo? Senin cevren pis oldugu icin mutlu olamiyosun. Her seyi elde etmek istedigin icin. Caba goster ilk once. Istedigin olmuyo diye yaradana laf edemezsin terbiyesiz haddini bil
Bu nasıl bir yorum ya? Ateistler sarmış burayı...
Bu dünya kötülerin egemenliği üzerine kurulu bunu sağlayan kim Tanrı o zaman tanrının şeytandan aşağı kalır bir yani yok
Dunya o kdr guzel ki. Bu dunyayi insanlar mahfediyo. Karar alan insanlar. Cinayet isleyen insanlar. Hakaret eden insanlar. Hareket eden insanlar. Yaradanin ne sucu var
Yaratan yapıyor kusura bakma
Hahahhaa 😂 dengesiz yaa
@melis29 zaten yabancılar türklerden (müslümanlardan) daha iyiler o konuda çünkü genelde hak hukuka riayet ediyorlar bir çoğu yaani
Kim dengesiz
Yatacak yerin yok kizim senin. Sorun yok yaradan sana guzel bir cevap verecek obur dunya da. Cahile laf anlatamazsin. Ateist gordum ama senin kdr ateist gormedim. Allah islah etsin seni. Aciyorum sana hemde cok aciyorum. Halin berbat belli. Cekiyosun sen o da belli. Mutsuzsun o da belli. Daha cok mutsuz olacaksin cok cok. Sen fazla yasamazsin bu sekilde. Beyinsiz.
Yaşamak mı ben iki kez intihar ama ölmedim kurtardılar bu saçma dünyada olmak katlanmak zaten zor benim için hakaretlerin için de olur diyorum herkes kendi kapasitesini belli eder bu kadar
Tabiki sen dengesizsin 😂 Sen bilmez misin ki bu kâinatı yaratan Allah'tır. Sen tanrı diyorsun, şeytan o dur diyorsun. Kâinatta dünya âleminde olan hristiyanların çoğu şeytana taparken taptıklarının adına da tanrı demişlerdir. Sen Allah'ı tanrı ile yanyana getiremezsin. Haddini bil!!!
Derdin ne ki senin? Neden Allah a inancini kaybettin? Gel yardimci olurum sana. Kim sogutturdu. Kim seni hayata küstürdü? Inan samimiyim. Yardim etmek isterim
Benim herhangi bir dinî inancım yok zaten bu dünyayı bir Tanrının yarattığını varsayarsam benim lafım ona bu şeytan da olabilir kim yaratmışsa artık herkesin dini kendine saygı duyarım ama benim görüşüme ters
Saygi mi duyarim dedi bu? Saygi duymak ne demek bilmiyosun. Anlamini bilmiyosun. Sen az once saygi mi duydun? Saygi duymak bu degil.
😂😂😂
Inanmak zorunda degilsin ama saygi duymak zorundasin.
@melis29 🙏👏
Ne yargıladınız kızı be bırak inanmasın sevmesin size ne
@sıradısı_55 bizim onu yargılıyor olmamızdan sanane? Ekmek niyetine gördün de sana düşeceğini falan mı zannettin? 🤣🤣🤣
Ordan paratoner gibi mi duruyorum kız zaten düşmüş ne üstüne gidiyonuz madem Allah’a inanıyorsunuz onun yarattığına böyle yaklaşmak var mı sizin dininizde
Böyle insanlar intihara meyilli olur korkusuz olur sebeb olmayın ben başka birsey demiyorum
Kızı yobazlıgınızla boğamazsınız sanane deyip işin içinden çıkamazsınız ister allah der ister Tanrı der burası Arabistan değil dinle yönetilmiyoruz
Haklısın kardeşim, şahsen ben böyle düşünmemiştim. Gerçekten teşekkür ederim. 🙏 Ama biz onun üzerine gitmedik ve yargılama falan da yapmadık sadece onunda bizim görüşlerimize saygılı olmasını istedik hepsi bu.
Kendini kaybetmiş bir insandan çok şey bekliyorsunuz.. eyvallah
Bak yobaz falan konuşacaksan ben şimdi başlarım konuşmaya öğlene kadar susturamazsın beni ! Bundan önceki yorumunu yapıyor ve susuyor olman gerekirdi...
Nerde durup nerde konuscagımı kimse söyleyemez ben sizi uyardım. Diyecek başka bir söz yok bir yere varabileceğim insanlar değilsiniz tartışıp o yüzden yormaya gerek birbirimizi
Burası müslüman ülkesi sende ister kabul et ister etme birader. Sana bişey diyen de yok. Sende saygı duymak zorundasın. Dini hiçe sayan bizden değildir. Arabistan ülkesi deyip dinle yönetilmiyor demende acayip saçma bir yorum. Allah'ın dini her yerdedir. Arabistan- Türkiye kavramı yintur. Ve sende ister inan ister inanma.!
Burasının müslüman olduğuna dair ben bir kanıt göremiyorum şekilcilikten başka , müslüman ülkesinde neden bu kadar üst seviyede haram dediğiniz seyler zina , faiz , eşcinsellik her türlü ahlaksızlık , rüsvet , adam kayırma neden bu kadar iki yüzlü bu toplum Allah’a inanıyorlarsa neden allah yok gibi yaşıyorlar. Ahlak yeterli. Toplumda ahlaksızlık çok herkes dinci
Tartışmayı kendin başlatıyorsun, başka da bişey demiyorum cevabının ardından yobaz'lığınız kelimesi ile susman gerekirken devam edip tartışmanın fitilini ister istemez ateşliyorsun. Ne güzel altına da teşekkür ettim sana bu şekilde düşünmemiştim diyerek. Cevabını da aldım insanı bir şekilde. Bence artık yazma. Yazdıkca aklına yeni şeyler gelip yazma gereği duyuyorsunuz ve de tartışmaya hal bırakıyorsunuz.
Bu ülke müslüman ülkesi diye bisey yok bu cümle gerçek bir cümle değil yasa da kanunda hiç bir yerde yok kimlikten de silindi. Başka inançta bir sürü insan var ve yasıyorlar herkes eşit
Dünyayı yaratan kötü biri diyen bir insanın psikolojisi ne kadar sağlamdır böyle insanlar dini değil psikolojik bir konuşma yapmak gerekir kafası karışmış
Toplumu bozanların kimler olduğundan bir hal yaşıyorsun. Sen ülkeye o bu ülkeden 3-5 tane hristiyan getir. Her türlü zinayı, her türlü zihniyeti ve her türlü ahlaksızlığı görsünler ve onlara özenerek yaşasınlar? Bu kadar basit böyle böyle derken toplum bozuldu. Ama herkese genelleme yaparak dini yok edemezsin. Din tektir. Toplumsal olaylarla ilgisi yoktur. Yapma kardeşim sende olma onlar gibi? Onlar bu diye özenti mi duyacağız. Kimsenin dini ve ahlâkî yok etmesine gücü yetmez. Bu dünya Allah'ın var ettiği bir dünya ve biz toplumsal olarak müslüman olarak onun yarattığı kullar olarak dinen görevlerimizi yapmak durumundayız. Senin bu hayat bir geliş nedenin var. Nefes alıyorsan, ekmek yiyorsan, ne yapıyorsan yap, şu an benimle bile konuşuyor olmanın tek bir yaptıranı var oda Allah'tır. Selametle...
Benim inancımda kulluk yok ben saygı duyuyorum hangi inançtan olduğu önemsiz içinde insan sevgisi olsun vatanı da sevsin yeterli. Herkes nasıl isterse öyle yaşasın kardeşim zaten içinde varsa baskı ile özenme ile yapmaz. Senin niyetin kötü değil yazdıklarından. O yüzden tartışmaya gerek yok. İnanç kişiye özeldir herkes nasıl mutlu ise öyle yaşasın saygılı olduğu sürece
Ben kendi adıma konuşuyorum kardeşim, ve ben herkes nasıl yapıyorsa o şekilde yaşayamam? Ben, seninde dediğin gibi toplum bozuldu herkes ahlaksızlaştı, kimi zina peşinde, kimi haram peşinde dediğin insanlar topluluğunda değilim. Az önce sen dedin ya toplum bozuldu şöyle yaşıyor millet böyle yaşıyor millet diyerek? Dinimizde bunların olmadığını biliyorsun ama kul değilim diyorsun? Kabul etmiyorum diyorsun. Aslında dini kötü ameller için kullandıkları için toplumu bozularak dinden çıktı diyorsun. Ben artık inanmıyorum diyorsun? Ama kim nasıl yaşarsa yaşasın diyorsun. Bir öyle düşünceye sahipsin bir böyle ben anlamadım kardeşim yazılarından. Eğer dinimize ve Allah'a karşı bir inancın yoksa, geldiğimiz noktayı doğru buluyor, hatta.. zinayı, haramı, yobazlıkları, vs herşeyi önce söyleyip sonradan kabul ediyor olman gerekirdi. Önce kabul etmeyip dini bozdular bunlar yüzünden bende inanamıyorum çelişkisi bu yaptığın. Aslında sende kararsız kalmışsın seni de anlıyorum. Ve sana da saygı duyuyorum. Ama şuna inan ki dinimiz çok güzel bir din ve bu inanan insanlarla olmaya ve Allah'ın huzurunda el açıp amin demeye özen gösterdiğin taktirde karamsarlık çıkıp çok daha bir insan olacaksın. Buna emin ol... Hoşçakal!
Hayirdir bir ateit daha. Kardesim sen ne diyosun ya sabahtan berli? O saygi duyuyo da mi ben saygi duyacam. Allahimz laf edecek ben sessiz kalacam. Ateistseniz ateistliginizi bilin. Ateist diye benim dinime Allahimz laf edemez. Gavurlarla calisiyorum yurtdisinda yasiyorum sizin kadar terbiyesizlik yapan yok. Turkler kdr yobazini gormedim. Inanmiyorum Allah a deseydin amenna gikim cikmazdi. Ama gelmis tovbe estagfurullah yok seytan yok Allah yazamiyorum bile. Laf etmeyecek dinime. Tutturmussunuz yok burasi arabistan degil lan bir sey mi dedik? Az bir sey de burasi arabistan degil. Kardesim begenmiyosun defol git avrupa da yasa. Gitseneee gittttt. Turkiye 100 de 100 musluman ulkesi degil resmi olarak ama yuzde 80 i musluman. Keseceksin o sesini. Bos yapmayacaksin. Afkurmayacaksin. Dinime laf soylmeyeceksin. Gelmissin hayat dersi veriyosun. Musluman olsaydin Allahina laf geldigini gorurdun ta basindan berli
@siradisi_55 niye bu kdr sinirli oldugumuzu anlaman lazimdi hani hayat dersi veriyosun ya. Ateistse ateistligini bilecek. Ben burada oturup Yazdiklarini okuyamam bir sey demeden. Allahima laf geldi orada tepem atti. Haddinizi bileceksiniz. Kiskirticisiniz.
Bak basta ilk yazdiklarina katiliyorum sonra bakiyorum sacmalamaya basladin.
Saygi duy diyosun bir sey demeyin bosverin diyosun. Normal bir sey deseyde zaten suacaktim ki. Ama Allahima laf geldi ben kulu olarzk savunmaya gectim. Seytana benzetti. Ben susayim mi? Sen sus ama ben susmam. Allah herkese hidayet versin.
Neyse gizli üye. Konusmak dertlesmek istersen inan konusmak isterim. Sadece Allahima laf ettigin icin insan ister istemez sinirleniyor. Neyse uzatmaya gerek yok
Kim kıskırtıyor seni be deli misin
Ne kutsuyorsun bu kadar be hayata anlam yükle yükle altında kaldınız
@sıradısı_55 tamam uzatmayalım artık, herkes yasağını ve yaşattığını çekecektir. İnansan da çekeceksin, inanmasan da. Saygı duysan da çekeceksin, duymasan da. Herkes ektiğini biçeçek.
Size ne kardeşim bir faydanız yok kısıtlamaktan başka ahkam kesmeyin bırakın herkes ne derse desin
Kapansın bu konu
"Dayanılmaz olan aslında yaşam değilmiş , insanlarmış" der Franz KAFKA... bende aynı fikirdeyim.
Ben acımasızım! Nyhahahaaha!!!😈😈😈
Hayatı acımasız yapan insanlar
Al birini vur ötekine
İnsanlar.
İkisi de acimasiz
İnsanlar
İkiside