Kasım'a girdik havalar hala sıcak. Bir yağmur yağsa artık, sizin oralarda havalar nasıl?

İzmir’deyim havayı gündüz 27-28 derece gösteriyor. Manyaklık resmen. Olması gereken havanın 10-15 derece olması. Yaz mı yaşıyoruz a—-m—-k şuna bak. Bir yağmur yağsın yav şöyle bir gök gürlesin şimşek falan çaksın. Barajlar dolsun şöyle. Ortalığa su falan basabilir ama böylesi daha fena tehlikeli. Yağdı mı da bütün kışın yağmuru tek seferde inmesin yav.
Kasıma girdik havalar hala sıcak. Bir yağmur yağsa artık, sizin oralarda havalar nasıl?
Kasım'a girdik havalar hala sıcak. Bir yağmur yağsa artık, sizin oralarda havalar nasıl?
Cevapla