İzmir’deyim havayı gündüz 27-28 derece gösteriyor. Manyaklık resmen. Olması gereken havanın 10-15 derece olması. Yaz mı yaşıyoruz a—-m—-k şuna bak. Bir yağmur yağsın yav şöyle bir gök gürlesin şimşek falan çaksın. Barajlar dolsun şöyle. Ortalığa su falan basabilir ama böylesi daha fena tehlikeli. Yağdı mı da bütün kışın yağmuru tek seferde inmesin yav.
Kasım'a girdik havalar hala sıcak. Bir yağmur yağsa artık, sizin oralarda havalar nasıl?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Öncelikle İzmir'in ben diyorum 😂😂
Pastırma sıcakları normal ama. Ekim sonları ve Kasım başlari sıcak olur sonrasında kış çöker hep.
Hatta bu sene İstanbul'da Ekim geven seneye göre soğuk bile geçti
Evet İzmir bir acayip hiç böyle görmedim bu yaşıma kadar böyle.
Tamam. Mikail le hemen konuşup hava olaylarını düzelttiriyorum.
Lütfen biraz hızlı olsunlar
İvedilikle
Ne güzel işte sıcak hava. Soğuğu ne yapacaksın anlamadım ki.
Ya kar kıyamet değil ama yağmur yağsın barajlar dolsun istiyorun
Öyle ya da böyle barajlar hep dolmuştur, ben dolacağına inanıyorum. İlerde şiddetli yağmurlar da yağacaktır.
Bizde yağmur fırtına var hergün, dün ıslak civcive döndüm hatta kış baya baya geldi 😞
Sıcaktan nefret ederim 12 ay kış olmasına razıyım
Ben nefret etmiyorum da bu da çok garip. Bir de bu yaz, yazdan nefret ettim artık.
Terlemek yok börtü böcek sinek yok sıcaktan bayılmak yok fıstık gibi ya soğuk gibisi var mı senelerdir sıcak bir şey içmiyorum ben
Mevsimde cok sicak kanli deyil ama onunda sirazesi kaymistir
Çünki orası İzmir. 😊
Bura da İzmir kadar olmasa sabahlari soguk ama oğlen flan sicak 15 20 drce flan bağzen.
Pastırma yazı olabilir bu
Son 5 - 6 yıldır böyle, yeni mi fark ettin?
Ya bu kadar değildi sanki ya
Bence hiçbir farkı yok yani.
komşuyuz desene evet güzel sıcak
Donuyoruz