Arkadaşlar anlatayım hemen; Kocam tuhaf davranışlar sergiliyordu depresyona girmiş gibiydi, kendine zarar vermeye başladı. Bende bir psikatristen randevu aldım, eşime söyledim itiraz etmedi. Kliniğe gitmemize bir gün varken kayınvalidem ile kayınbabam bize geldiler. Babam içeride otururken, kayınvalide ile kahvaltı hazırlıyorduk. O da anlamış eşimde bir şeyler olduğunu "nesi var bunun sen mi bir şey yaptın?" dedi. Benden durumu anlattım, yarın hastaneye gideceğiz dedim. O sırada bana tokat attı. oğlumu delirttin dedi küfür etti. Saçlarımı yoldu ben saygımdan ellerini bile tutmadım, Kayınbabam da kapıya yaslanmış izliyordu. Sonra eşim gelip beni elinden aldı. Bizimle konuşmuyorlar birkaç gündür. Ne yapayım? Özür dileyim mi? Gönlünü almak için yanına gideyim mi?
Benim ailem yok diye onları kendi ailem yerine koydum, bu yüzden soruyorum özür dileyim mi diye.
Benim ailem yok diye onları kendi ailem yerine koydum, bu yüzden soruyorum özür dileyim mi diye.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer