Kayınvalidem bana tokat attı, barışmalı mıyım?

Arkadaşlar anlatayım hemen; Kocam tuhaf davranışlar sergiliyordu depresyona girmiş gibiydi, kendine zarar vermeye başladı. Bende bir psikatristen randevu aldım, eşime söyledim itiraz etmedi. Kliniğe gitmemize bir gün varken kayınvalidem ile kayınbabam bize geldiler. Babam içeride otururken, kayınvalide ile kahvaltı hazırlıyorduk. O da anlamış eşimde bir şeyler olduğunu "nesi var bunun sen mi bir şey yaptın?" dedi. Benden durumu anlattım, yarın hastaneye gideceğiz dedim. O sırada bana tokat attı. oğlumu delirttin dedi küfür etti. Saçlarımı yoldu ben saygımdan ellerini bile tutmadım, Kayınbabam da kapıya yaslanmış izliyordu. Sonra eşim gelip beni elinden aldı. Bizimle konuşmuyorlar birkaç gündür. Ne yapayım? Özür dileyim mi? Gönlünü almak için yanına gideyim mi?

Benim ailem yok diye onları kendi ailem yerine koydum, bu yüzden soruyorum özür dileyim mi diye.
Kayınvalidem bana tokat attı, barışmalı mıyım?
Cevapla