Aşık değilim hoşlanmıyorum ama deli gibi kıskanıyorum?

Evet basliktan da anlasilacagi gibi ayni dersanede oldugum bir cocuk var ilk basta ondan hoslanir gibi olmustum ama simdi cok itici biri oldugunu dusunuyorum buna ragmen onu cok kiskaniyorum baskalarindan. Normalde sevgilisini bile kiskanmayan biriyimdir bu cocugu niye bu kadar kiskaniyorum anlamiyorum. Cok egoist ve asiri aptal bir cocuk asik degilim yani ama guzel bir kiz gorunce bile ya onu begenirse beni begenmezse diye dusunuyorum ve onun ilgisini cekmek istiyorum. neden kafayi ona taktim bilmiyorum onu kiskanmak beni yoruyor artik ne yapmaliyim
Aşık değilim hoşlanmıyorum ama deli gibi kıskanıyorum?
Cevapla