Abimin bir arkadasi simdi bana instadan istek atti tanimiyorum hic bi fikrim yok sadece abimin tanidigini oldugunu biliyorum ( o benim abimin kardesini olup olmadigini biliyormu bilmiyormu bilmiyom) herneyse garip olan sey gecen senede ayni istek atmisti ve simdi yine atti, normal mi? Benden 5-7 yas buyuktur diye dusunuyorum...
baska biride var ayni abimin tanidigi arkadas oda istek atmisti Kabul etmedin geri cekti ve yine bi zaman sonra istek atti, oda benden buyuk...
baska biride var ayni abimin tanidigi arkadas oda istek atmisti Kabul etmedin geri cekti ve yine bi zaman sonra istek atti, oda benden buyuk...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Abinin haberi var mı
Bence haberi yok ayni ben söylemedim ama karsi taraf abim oldugunu bilmeyipte tek ortak arkadasa yani abime sorarsa Kim diye ozaman haberi olur iste🥶
Abine bilmeden söyle
Nasil yani
Belki aaik olmustulae
Görmemisler bilmiyorlar beni
Seni beğenmişler
Görmemisler bilmiyorlar beni ( ha abimin sayfasinda görmuslerse orada zaten berbatim) ama zannetmiyorum resimdekinin ben olduugnu anladiklarini
🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Bide bilmoyorsa arkadasinin kardesiyim bide kac defa istek atti Kabul etmedim merak eder Kim diye niye istek atmiyor ortak arkadasimizda bir tek abim ya gidip ona sorarsa Kim diye🥶
Söyle adresini birde ben atıyım istek canım çekti 😄
Beğeniyorlar demekki
Görmemisler beni neye göre begeniyorlar?
Görmeden beğenmezler ama demekki rastgele istek atıyorlar o zaman
Yani ama 2-3 defada istek atmak ne bilim... ben kendin utaniyorum bu durumda oysaki benlik bisey yok
Evet yanlış bişey
Benim korktugum eger Kimin kardesi oldugunu bilmiyorsa... iki cunku defa istek attigi bende Kabul etmedim merak ediyordur Kimin diye ortak arkadasta abim ya gidip sorarsa bu Kim taniyon mu diye🥶
Aynen oda var
😕
Sen mesaj at söyle
Kime cocuga mi?
Evet istek göndermemelerini söyle
Hmmm yazmamda kötu olmazmi iletisim flan... direk engellesem daha iyi olmaz mi
Sen bilirsin ama genede bi uyar sen
Hmmm
Sana kalmış yani
Dun yine istek atti
Gene attıysa hoşlanıyor
Tanimiyor bilmiyorki beni ama demek tanismak istoyor 😬
Evet ısrarla istiyorlar😁😁
Değil