Çocuklar belli bir yaşa kadar ailesinden ilgi görür ve ilgi bekler, fakat ergenlik çağından sonra özellikle iş güç sahibi olunmuşsa durum tersine döner.
Peki siz anne ve babanıza yeteri kadar ilgi gösteriyor musunuz?
Mesela, anne ve babanıza SENİ SEVİYORUM diyebiliyor musunuz?
Anne ve babanıza yeteri kadar ilgi gösteriyor musunuz?
Evet ilgiliyim çünkü çok düşkünüm her sıkıntılarında anında yanlarında olurum yakınımda oldukları halde aramadan duramam.. Allah başımızdan eksik etmesin inşallah..