Hiçbir şekilde bir şey demezdim Çünkü herkesin dini inancı kendidir hiç kimse İslam'ı benimsemek zorunda değil hiç kimse ateistliği benimsemek zorunda da değil yani ne ateistlik ne demiştik ne musevilik ne Hristiyanlık ve Yahudilik yani illaki bir şeyi savunmak zorunda değil Herkes dini inanç konusunda özgürdür bitti
Ama yorumlarda bazı terbiyesizleri gördüm ve çok şaşırdım hiçbir zaman insan olmayı başaramayan geri kafalı bir toplum olarak kalacağız bu millete din de zaten adam öldürecek kadar gözleri kan burur nefret ediyorum bu toplumdan o kadar nfrt ediyorum ki kimin başına bisey gelse dönüp üzülmem önce insan olmayı öğrenecekler herkesin görüşlerine saygı duymayı öğrenecekler Avrupa uzay çağını yaşarken biz maalesef ki hala orta çağ da kaldık hadi inkar edenler gelsin bakalım nasıl savunacaklar kendilerini !!
@Butterflysz coğrafya kaderdir evet sadece Avrupa değil bak gelişmiş ülkelere insanların yaşayasın urettiklerine bak bide senin ortadoguya dahil olan orta çaği yaşayan ülkelerine bak ne kafa yapısı ne başka bisey bana milliyetçilik edebiyatı kimse yapmasın evet ben bi yere ait değilim ben dünya vatandaşıyım bu yüzden her kim ne diyecekse bana bi tarafimda değil kanada Amerika İsrail japonya Avrupa kabul et gelişmiş ülkeler adamların para biriminden tut ürettiklerini kadar dünyaya hükmediyor bu bir ikincisi daha sosyal yapıya geçmedim bile siz daha vatan bayrak din diye kendinizi ilkcaga götürün
@Butterflysz din bayrak vatan diye diye insanların iyice ağzına sctilar afedersin zaten din de millete hele ki bırak vatani din de bu millete adam öldürmeye musait boşuna dememişler ortadogu ülkeleri insanı barbar doğru barbar değil vahşi hayvan gibi afedersin
Bu açıklama insan da mutluluk ya da mutsuzluk oluşturmaz bence, kendi hayatı, kendi dünyası, ne isterse yaşar, neyi isterse ona inanır. Saygı duymaktan başka yapacak bişeyim olmaz.
Yapacak bir sey yok. Inancta imanda kalpten gelen bir sey inanmayani zorlayamam. Dinde zorlama yoktur. Anne ben ateistim allahin varligini kabul etmiyorum diyorsa bir sey yapamam. Asla zorlamam. Cocugu dunyaya getiriyosun ama huyunu suyunu tavrini secemiyosun oldugu gibi kabul ederim yavrumu 🥰😅
napabilirim ki beni ilgilendirmez yav kardeşim elin amerikalısı uzaya çıkıyo bizim konuştumuz konuya bak sanki ateistler uzaylı falanda yorumlarda da beyinsiz cahiller dolmuş bu ülke bu zihniyetle çok iyi gelişir
Tabiki kendi kararı ama bunun altında yatan sebepleri öğrenir kendi doğru bildiğimi anlatmaya çalışırım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Şimdi nasıl bir tepki verirdim bilemiyorum çünkü çocuğum yok ama güzel bir şekilde konuşur dini anlatırdım felan. Eğer büyümüşse pekte bir şey diyemem heralde ama baya kötü olurum. Yani dine zorlayamam ama bilemiyorum tam
Niye duyulmaz mı? İnsanlık diye bir şey yok, insan hakkı diye bir şey yok sadece Müslüman hakkı mı var sizin gözünüzde? İlginç bir boyuttasınız gerçekten :)
Ama sizde bir karar verin :) Biriniz tek amaç dini yaymak diyor biriniz elçisi değilim diyor... Ama ikinizin de sizin dışınızda bir görüşü olanlara saygınız yok :) tek ortak yönümüz bu galiba ha bide Müslüman olusunuz :)
Gelmendeki amacı bilipte yinede her koyun kendi bacağından asılır diyebiliyorsan... Amacının yaymak olduğunu bildiğin halde o asılacak bacakları kaderine terk ediyorsan :) tabii buda senin çelişkin :)