Merhaba! Hər insan kendisine haksızlık yapıldığını söyler bazen bunu kadere vurur. Hatta şarkılarımız bile vardır məsela "adaletin bu mu dünya" Peki sen, "Bu dünyaya borçlu musun yoksa alacaklı mı?"
Borçluyuz. Bu dünya hepimizi acısıyla mutluluğuyla olgunlaştırıyor. Biz dünyanın dengesini bozmakla meşgulken hâlâ alacaklı olduğumuzu düşünmeye yüzümüz olmamalı