Avrupa'da yaşıyoruz ama annem sürekli para yok diyor?

Annemde babamda çalışıyor ve dünyanın parasini kazanıyorlar ama sürekli para yok diyorlar. Evin alışverişini bile doğru düzgün yapmıyorlar. Bende okuyorum kendi paramı kendim kazanıyorum bana para da vermelerine gerek kalmıyor. burada yaşayan herkese göre benim ailem pasif kalıyor. Belki çoğu kişiden fazla kazanıyorlar ama sorsanız para yok derler. Bu pintilik mi acaba? Niye böyleler anlamıyorum. Herkes her sene tatile giderken bizimkiler 4 sene gitmediğini bilirim.
Avrupa'da yaşıyoruz ama annem sürekli para yok diyor?
Cevapla