Mutlu olmak çok kolay aslında.
Biraz daha başkası olmayı bırakmaya başlayıp kendimiz olarak başlayabiliriz.
Mutluluk içinde saklı.
Biraz daha başkası olmayı bırakmaya başlayıp kendimiz olarak başlayabiliriz.
Mutluluk içinde saklı.
Öncelik "Multu olmak zorundayım" mantığından çıkmak olabilir. evet Mutluluk içinde saklı fakat hüzün de içinde saklı. İkisinden biri her daim meydana çıkacak. Önemli olan senin bu durumu kabullenmen ve geçeceğini bilmen.
Mutluluk da geçici üzüntü de geçici. En yoğun duygunun süresi 7sn miydi neydi öyle bir şey okumuştum. kitabı hatırlarsam öneririm. Neyse konuya geri döneyim; Rahat yaşamanın sırrı duyguların esiri olarak duygulara bağımlı yaşamamakta gizli bence. ve unutmamak lazım, her şey değişir.

Bundan içtim ama çok ağır geldi. ☺ Hızlı hızlı içmiştim. Bana en güzel Chivas Regal geliyor.
Eyvallah... ☺🙏
Çünkü ortada kolay bir hayat olmadığından dolayı olabilir mi acaba herkes kıçını kurtarma derdinde dostum para kazanma derdinde yani sence türkiyede kolay bir yaşam söz konusu oalbilir mi hayır işçisin ayı dert öğrencisin ayrı dert şahsen ben öğrenci kimliğimle sabahlara kadar ders çalışıp tıp kazanma derdindeyim neden para lazım hayat kolay değil tabi mesleğe olan bir hayranlığımda var orası başka ama genel olarak herkes kıçını kurtarma derdinde hadi eyvallah
Beceriksizle alakası yok, kolay bir hayat değil dimi belki de kaldirmacagi bir şok geçirdi ve hayatan umudu kesildiği için bu haldeler kimsenin hayatını bilemesin
Hee tmam .
Cevap
35Cevap
Ben kendimim hatta alfayım ama mutlu değilim çünkü sandığın gibi güçlü ve kendin olmak her şey değil mutluluk bu değil bunu başardım ama huzurumu kaybettim gülüşümü kaybettim birçok şeye sahibim ama huzur yok aksiyon yok çok sıkıcı Bi hayatım var
Mutlu olmak kolay olabilir ama aile çevre insanlar ne der ne düşünür diye diye istediklerimizi özgürce yapamıyoruz
Küçük Şeylerle Mutlu Olan Azla Yetinmeyi Bilenim Ama Benim Dünyam Kalbim De Dışarası Sert Poyraz Ve Fırtınalı
-VESSELAM-
Çünkü insanoğlunun içindeki nefs iman etmemiş olduğu için doyumsuz olmasından dolayı her zaman en istekli ve olmayacak istekler üzerinde koşmak ister.
Mesela en mutlu sabahlar
Çokokrem ile başlar dermişim.
Hayat Kinder sürpriz yumurtası değildir.
Mutsuzluk hayatın özünde vardır.
Cunku mutlulugun sadece maddiyatta oldugunu dusunuyoruz ulasmaya caliyor ulasamayincada mutsuz oluyoruz
Mutlu ve huzurlu bir gelecek için çalışıyor herkes kimisi hırsından kimisi etrafındakilerden kimileri başka şekilde bu yoldan sapıyor maalesef
Beklentiler çok yuksek, aşırı hırs , var olan ile yetinmemek
sen hıc fabrıkada sabah 7.30 aksam 5.30 calsımadın sanırım . al sana mutluluk
Çünkü kolay yaşam diye bir şey yok herşeyin zorluğu vardır
Genelde aşk ve ekonomiden dolayı diye düşünüyorum ben
Sistemin dayatması olduğu için. Sistem insanı mutlu değil karın tokluğuna yaşamaya zorluyor.
Mutlu olmak kolay, zor olan adil olmak. Onu başarmak mafifet olan..
Marifet
Sap başımayken ben öyleydim lakin evlat ve aile oldu delikanlılık bekarlıkmış dedim
Kendimim zaten her daim ama daha kaliteli iyi bir hayat yaşamak hakkım bunun için kolay yolu seçemem
insan sandığimiz kadar akili bir yaratık değil belkide biz buyutuyoruz herşeyi
Kolayla mutluluğu elde edebilen kolayı zorla elde edebilen zoru seçer
Bu devirse mutluluk maddi güçle ölçülüyor, zayıf olan mutlu değil
Müslümanlar tefeci hükümet vergi ile yoluyor iş verenin eli boğazında her fırsatta maliyetinden fazla fayda aliyor nerede bu mutluluk kolay yaşam bu ülkede
Eskiden insanlar idol alırlar ve ona göre hayatlarına yön verirlerdi şimdi tam tersi herkes "benzemek bende onun gibi yaşarım" düşüncesiyle hareket ettiği için
Evet mutluluk kişinin içinde ama kolay yaşanacak bir hayat türkiyede sefalete götürür. Şarkıcı , oyuncu veya ünlü degilsen bir şeyleri başarmak gerekiyor.
Doktorlar da çalan fon müziği gibiyim, beceriksiz 🤧
para güç ve doğru insanlara sahip olmadıkça mutlu olmak pek de mümkün değil
Çok isabetli evet maalesef gösteriş merakı bu hale düşürüyor
Mutluluğun sırrı çok kolay siyah beyaz olabilmek ama maalesef hemen hemen herkes olmuş gri.
Bu ülkede böyle şartlar altında yaşayıp mutlu olmak imkansız.
Anliyorum.. Ama ya Biz kendimizi Kaybetiysek? Yolumuzu bulamasak?
Mutluluk bir varış noktası değil bir yolculuktur...
Hayal ettikleri kadar para kazandıkları için
Doyumsuz vrlıklarız o yüzden
Mutlulukta dünyada son sıradayız maalesef
Mutlu olmayı da mutlu etmeyi de becerebiliyorum.
Mutlu olmayı ve etmeyi beceremiyoruz
Çünkü zor olanı seviyoruz ve evet aptalız.
Kendimim zaten ve Böyle kabul ediyorum ama ço
Kadınlar kocasını dolandırıp nafaka ve tazminat ile mutlu oluyor
yetinmemek var devrimizde hep daha fazlası
Mutlu olmak kolay,önemli olan mutlu kalabilmek...
Belki de ksdeki en güzel soru soran kişisin net.
O senin güzel bakışındır, ee tabi güzel bakan güzel görür. Teşekkürler madem. ☺
Ne güzel söyledin. Beni şu an gerçekten gülümsettin böyle güzel cümlelere hasret kalmışım sanki. İyi dileklerin, iyi dileklerimdir. ☺
Ben sadece denk geldiğim kadarıyla gördüklerimi dile getirdim, belki de daha fazlasısın.. Şu bi gerçek ki hayat yaşadığımız andan ibaret, dün geçmişte kaldı yarın ise gelecekte.. Sadece bulunduğumuz anda mutlu olmayı başarabilirsek işte o zaman biz bu oyunu galip bitirenlerden olacağız 🤞🏻
Güzel günleri göreceğiz... 🙏☺
Umarım. 🙏☺
Kanaat
Mutluluğu göremediğimiz için shsh
Haklısın dostum çok söze gerek yok...
Güzel soru
doğru
Fazla kendimizi kasıyoruz. Hayat çok kısa
Hep daha iyisini istemekten.
Hep yanlış tercih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?