Viki ayri demis, huriyet ayri demis. Ben ne oluyorum ortaya karisik mi? 2000 li olarakbu dokrorlari hiccc sevmiyorum nedense bosa demiyiorum!Ben hangisine aitim, birileri bana fikir beyan da bulunsun, yaaa Ama ben. 2000 modelim piyasaya ikibinin basinda suruldum, benim tarihim gecti! Yeni modeller var. taze, taze biz eskidik gitti yaa yeni nesil sayilmam bence Demi gencler?
Kimi kaynaklar 1995, 1996, 1997, 2000 demişler. Genel anlamıyla 1990'ların sonundan 2015'e kadar doğanları kapsayan kuşak. 2000'de yani Milenyum'da doğan bir çocuk net olarak Z kuşağıdır. En doğru kaynak: https://en.wikipedia.org/wiki/Generation_Z
Hürriyet eski bilgi vermiş. Bir de alfa kuşağı çıktığı için 2000’den sonrası diyerek kesmiyorlar artık. 2015 ve sonrası alfa diyebiliriz ama sen Z/‘sin
Bende anlamadim valla 😄 beni bile bazi siteler katiyor z kusafina sende bazi sitelere gore oylesin boş ver z kusagi gibi olmayalim cok bos bir nesil yetisiyor onlara benzemeyelim yeter
Aynn bende sevmiyorum hepsinden nefret ediyorum doktorlari da sevmiyorum onlarida kattim yanlarina yogurt tuz oldu ortaya ayran cikti z ve doktorlardan