Erkeklerle ilgili hayatımın şokunu yaşıyorum?

Kendini geliştirememiş ( güzel bir bölüm bitirememiş, düzgün bir işi yok, iş kuramamış, hiçbir kadınla ilişki kuramamış, istediği bir şeyi yaşayamamış) erkekler

kendini geliştirmiş istediği şekilde yaşayan, para kazanabilen, gezen, tozan kadınlara tahammül edemiyor

Bunun için İnternet başına oturup (çünkü başka yapacak bir şeyleri yok ve çok öfkeliler) kadınlara or*pu bilmem ne diyerek kendilerini avutmaya çalışıyorlar
Çünkü ben yapamıyorum /yapamadım o kadın olmasına rağmen nasıl yapabilir diye içi içini yiyor bunun için kadın düşmanı oluyorlar

Bunun için kendi haklarını savunabilen kadın görünce kuduruyorlar

Mesela iyi kazanan kendini geliştirmiş erkeklere baktığımız zaman hiç onlar gibi kadın düşmanı değiller
Çünkü zaten kendileri başarılı


Siz ne düşünüyorsunuz
Erkeklerle ilgili hayatımın şokunu yaşıyorum?
Cevapla