Nolur yardımcı olun lise bitti ama çok agliyorum?

Ilkokulda komşularımın çocuklarından çok çektim mahallede çok sevilirdim çekemezler beni dışlarlardı. Ortaokulda arkadaşım çok kötü biriydi düşmandı bana sınıftaki kız benim 4 senemi çok kötü etkiledi. Insanlara bunla konuşmayın yanına gitmeyin falan derdi çok havalıydı eşyalarımı her tenefüs yere atardı montumu çöpe atardı durumu iyi aile çocuğuydu herkes onu tutardı insanlar onun yanındaydı çok eziliyordum😔😔lisede de ortaokuldan okuluma 4 tane düşmanım geldi hepsi başka sınıftaydı bir sürü insanla aramı bozdular 1 tane arkadaşım kaldı oda bana hic yazmiyor ağlıyorum şuanda gerçekten. Cok bunaldim ya 9. sinifta babamın annemi aldattığını öğrendim çok üzgündüm içime kapanmıştım ilk hafta insanlar kaynaştı grup oldular ben tej kalmıştım sınıf degistirdim ordaki insanalr eski sınıfımı sevmiyorlarmış öyle dediler anladimki sorun onlarda çok egolu insanlardı arkadaş grupları haric kimsenin yanına gidip konuşmazlardı değiştirdiği sınıftaki insanlar arkadaşlarını çok tutuyorlardı onları sevmiştim ama bu 3 ay sürdü dönem bitmişti😔Şimdi diyeceğim iki şey var arkadaş grubu nasıl yapabilirim başka bi dershaneye yazıldım lise bitti şu an sınıftaki herkesle anlaşıyorum da kızlar kendi grubuyla geziyor erkekler kendi kankalaeiyla. Ikinciside yıllarda yüzüme gülüp arkamdan insanlara kötüleyen arkadaşıma bi kere bağırdım diye çok egolu bir insan bana kötü davranıyor arkadaşları da hep olumsuz şeyler söylüyor kendi sınıf arkadaslarim😔Ve bu beni çok uzuyor 2 kız arkadaşıma kızmıştım çünkü beni aşırı kıskanıyorlar 10 senedir. Arkadasim olmasına bile tahammül edemiyorlar.2sininde arkadaşlarının arkasından söyledikleri kötü sözleri gidip anlatayım mı yoksa anlatmayayım mi ispat edemem çünkü öyle bi şey var. Elimde konuşurken ki videonuz sesiniz var diye kandirsammi acaba
Nolur yardımcı olun lise bitti ama çok agliyorum?
Cevapla