21 yasindayim ve kendi. kedime yaptigim ve sosyal. hayatta yapitigim hal ve davranislar degisiklik var ve yaptigim bi cok sey bana cocukca geliyor
Gercekten yasim ilerledikce ustume bir olgunluk bir Agirlik cokuyor
Ve yaptigim seyler o kadar samca ve o kadar alakasiz geliyordu ki
21 yasinda dingillik sakinlik ister oldum
21 cokta kucuk bir yas degil bence yaa
Buyuduk hayatta sorumluluk cagindayiz
Ve sorunlarimizda bizimle buyudu
Artik hayata koyulma vakti geldi
Sosyal medya telefon yapilan muhabbetler magazin televizyon sosyal yasamda yaptiklarimiz o kadar sacma gelmeye basladi ki
Olgunlasiyor muyum
Yani artik biseylerin ustesinden gelmem mi gerek
Gercekten yasim ilerledikce ustume bir olgunluk bir Agirlik cokuyor
Ve yaptigim seyler o kadar samca ve o kadar alakasiz geliyordu ki
21 yasinda dingillik sakinlik ister oldum
21 cokta kucuk bir yas degil bence yaa
Buyuduk hayatta sorumluluk cagindayiz
Ve sorunlarimizda bizimle buyudu
Artik hayata koyulma vakti geldi
Sosyal medya telefon yapilan muhabbetler magazin televizyon sosyal yasamda yaptiklarimiz o kadar sacma gelmeye basladi ki
Olgunlasiyor muyum
Yani artik biseylerin ustesinden gelmem mi gerek
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Olgunlaşıp olgunlaşmadığını test edip anlarız istersen
Et
Şimdi bir önceki gün yaptığın olaylar saçma geliyor değil mi bu böyle 2 sene falan devam ediyor sonra oturuşuyor artık daha sağlıklı kararlar veriyorsun
Ben simdi den veriyorum
Veremezsin gün geçtikçe ya şurda hata yaptım şunu da söylesem iyiydi veya şunu yapmasam iyiydi dersin
Veririm verir
Tamam tamam
Nedense bende git gide çocuklaştığımı hissediyorum. Bu eşik nerede acaba
Evet ben de 21imdeyim 22 olmak üzereyim. Ve gerçekten bir kaç yil öncesine kadar büyük değişiklik var hayatımda.
Çocuklaştığımı hissediyorum.🥺
Seni yaramaz seni hinzir seni seni uslu cocuk ol
Usluyum ben, sitede kimseye zararım yok🥺
Olsun bee sende faydalan biraz
Ay ben korkarım😨
Niye kiz
Burdaki kızlar öcü🥺
Evet oyleyiz
O yüzden korkuyorum mesaj atıp tanışmaya sizinle 😨
Dingillik degil dinginlik
Aman bee klavye saolsun
Veriyim benim klavyeyi
Yok lazim olur sende kalsin
Oluyor zaten
Kesinlikle aynı fikirdeyim knk bende de öyle
Ergensin sen yaaa
Bu hesabı kaç sene önce açtım biliyormusun
Xper 4 ve yas 19 kac sene olabilir
Evet o bir sene içinde neler oldu biliyormusun sen
Ne olmus bakalim
Buraya o romanı yazdırtma 😂😂
Bir sene mi? xper 4 olmak icin bir yilmi bekledin hshsh 2 3 haftalik ya da 6 7 haftalik sey olmak
Ne diyon ya xperi
Beyin sart diyor sal beni yaa
Ahahhaa sesli güldüm. 21 yaş ve olgunluk
Evet niye bu kadar guldun ki
Daha dur ne kaziklar yiyip neler goreceksin
Bir zahmet artık büyü kızçe 🤪
Sende buyu
Çoktan büyüdüm ben hayat sağolsun
Aynn bea bizim kusak ne cekti bee
Kuşak kader filan skti batırdı hayatımızın baharını
Aynn oyle yaa toplumun sucu aslinda hep
Elimde olanla mutlu olmaya çalışıyom işte bazen denk gelirse farklı kişileri tanıyom aynı ildeysek buluşuyom geziyoz, iş güç öyle işte 🤷🏻♂️ anca bu kadar oluyor
Ne isi yapiyon
Fabrika
Bende calistim fabrikada anam agladi yaa
Bizde çok yorucu değil rahat yer şu an işteyim mesela😂
Meslek lisesi mezunumusun
Açıktan devam ediyom daha
Haa anladim sen ve fabrika hayaller. ilk ucurtman ordaydi
Onu da aldi yeller knk 😣
Anlamadım ama olsun
Ya neyse knk hayallerin fabrikaya mi satilmis demek istedim
Bir nevi öyle şimdilik
Nasıl zamanın geçiyor senin
Evde hep sabaha kadar takilarak aksam uyanarak mesela
Kötü be
Bende öyleydim yıllar önce şimdi...
Simdi?
Şarjım yok dolunca döncem istekte atabilirsin istersen
Liseye başladığım zaman baya olgunlaştım millet ergen ergen hareketler yapınca garip geliyordu hep ileriyi düşündüm halen öyle düşünüyom
Düşüncem olgun bedenim çıtır
Yaa bana bisey giydigimde hala cici diyenler var sinir oluyorum ve
Surekli abimler ablamlar benden bisey istiyor offff 21doyirum artik degistim
Bazen olur
Farkındalık diyelim