Sizce tersimden mi uyandım yoksa sapık damgası mı yedim?

  • Anlık kıza bir gözüm daldı göz göze gelince bana sinirli bir şekilde noluyor be dedi benim dalgınlığım geçince kafamı döndüm
  • Sonra da bundan 2 sene önce istemeden rahatsız ettiğim kızdan özür dilemek amacıyla konuşmak istedim ama işim var deyip tersledi ben de ısrar etmedim
Hayır benim anlamadığım kızlar mı egoist bugün tersimden mi uyandım yoksa ben sapık damgası mı yedim
Sizce tersimden mi uyandım yoksa sapık damgası mı yedim?
Cevapla