Kafama 30 40 kez vurdum bir şey olmuşmudur?

deger verdigim bir insana vurdum bir anlık sinirle vurmuycaktımda bana saldırdı o yüzden vurdum 1 vuruşla yere serdim bayılttım onu daha sonra 15 dakika sonra kendine geldi vurmıycaktımda bana saldırdı sinirden vurdum birde ben boksörüm 198 boy var birde iriyim yumruklarım aşırı serttirde 1 kez vurdum 1 vuruştanda bir şey olmaz sonra pişman oldum kendi kafamada 30 40 kez tüm gücümle vurdum kafa tasım kırılmışmıdır ya da kafam zarar görmüşmüdür bilenler yorum yapsın aradan 6 ay geçti bana bir şey olmadı kendi kafamada 30 40 kere vurmam vicdanazabı çektigim için kafama bir şey olmuşmudur yoksa olsa şimdiye olmuştu bir şey oldugunu sanmıyormusunuz bilenler yorum yapabilirmi
Kafama 30 40 kez vurdum bir şey olmuşmudur?
Cevapla