İşten ayrıldığımı aileme nasıl anlatacağım?

Arkadaşlar öncelikle kimsenin yargılayarak cevap vermesini istemiyorum. 23 yaşındayım ve yaklaşık 2 yıldır işsizim mesleğim yok. Psikolojik sorunlardan ötürü baya bir zorluk çektim hayatımda. Becerikli biride değilim açıkçası. Yaklaşık 20 gün önce bir markette işe başladım. Ama umduğum gibi olmadı ve bana, oranın adamı olmadığım açık açık söylendi. Benden sonra işe girenler bile benden önce kaptı işi. Ben ne yapacağımı bilmez halde dolaşıyorum' sadece söyleneni yapıyordum. Tabi bahsettigim sözlerden ve gördüğüm tavırlardan sonra, istifa etme kararı aldım. Lakin bir süre beklememi söylediler bende bekledim. Fakat artık çıkmayı düşünüyorum. Çünkü, ben çıkmasam bile muhtemelen performans düşüklüğü nedeni gibi bir nedenle çıkarılacağım. Yani kısacası beceremedim bu işi. Fakat ailem bunu bilmiyor. Evime yakın bir iş bulduğum için seviniyorlar ve işten çıktığımı öğrenince çok üzülecekler. Ama elimden gelen bir şey yok. Sizce ne yapmalıyım?
İşten ayrıldığımı aileme nasıl anlatacağım?
Cevapla