Sen lisede çok dayak yersin diyorlardı bana sizce neden?

Benim dayım denen ovuspu çocuğu bir adam vardı şu an liseye gidiyorum ben liseye gitmeden önce daha ufak çocukken annemler onun yanında beni çalışmaya vermişti bana sen liseye gidersen çok dayak yiyceksin çok dayak yiyceksin falan diyordu sürekli bende o zaman ona atar yapmıştım ufacık çocuktum daha ama kafama 7 8 kez tüm gücü ile vurmuştu ve vurduğu zaman ben daha 12 13 yaşındaydım yani daha ufaktım bu arada bu daha sonra liseye başladım ve boksa gittim 3 4 sene kimsede karışamadı ilk yıl 5 6 cm uzadım ikinci yıl lisede 20 cm falan uzadım şu an 200 cm civarında boyum var okulda bileğimi bükebilen yok herkes saygı duyuyor ama dayım şu an bana yalaka gibi davranıyor şu an hiç bir b. k diyemiyor şu an derse dayak yiycegini biliyor çünkü ama sizce ben liseye başlamadan önce neden böyle diyordu bu arada tip olarak burnum minik herkes çok ufak der saçımda sarı sizce niye öyle diyordu düşünceleriniz neler?
Sen lisede çok dayak yersin diyorlardı bana sizce neden?
Cevapla