Türkiye’de sigara içme oranı neden bu kadar yüksek?

Nerdeyse her iki kişiden biri içiyor.
Okulda, üniversitede, özellikle gençlerin çok fazla içtiğini gözlemliyorum.
Bana sorarsanız tamamen özentilik olduğunu düşünmüyorum şahsen. Ben hayatımda hiç sigara içmedim iğrenç bir şey

Neden böyle bu bu konu hakkındaki düşünceniz nedir?
Türkiye’de sigara içme oranı neden bu kadar yüksek?
Cevapla