Kadınlar neden evlenince eşlerinin halı saha maçına gitmesine izin vermez?

Şimdi eksiden 3-4 takım çıkarırken artık takım çıkartamıyoruz. Birisinin kaynı gelir diğerinin baldızı çağırır, yok anamgile gideceğiz, babamgil yatıya kalacak, bebe hasta ama bebe yok falan gibi türlü bahaneler uydurmak zorunda kalanlar var. Hani erkek erkeği de kandıramıyor. :D Neden izin vermiyorsunuz bizim sosyalleşmemize?
Kadınlar neden evlenince eşlerinin halı saha maçına gitmesine izin vermez?
Kadınlar neden evlenince eşlerinin halı saha maçına gitmesine izin vermez?
Cevapla