Abla olmak nasıl bir şey, lütfen anlatır mısınız?

Tek çocuğum, ailemle de aram pek iyi değil, hep bana destek çıkan, beni seven, ablalık/abilik yapan ya da yapabileceğim birini isterdim. Her okul çıkışı ablalarına sarılan çocukları görünce gözümden yaslar akıyor. İnsanlara kardeş istediğimi söyleyince dalga geçiyorlar. bu hayatta istediğim tek şey abla olmak, ama asla olamayacagım, bunu yazarken bile gözlerim doldu. Nasıl bir duygu? Biraz anlatır mısınız :)
Abla olmak nasıl bir şey, lütfen anlatır mısınız?
Cevapla