Çok önemli çevren gibi olmaya başlıyorsun ya da sürekli kendini kötü hissediyorsun çevremdeki bazı kişilerin narsist, art niyetki olduğunu farkettim hala arada görüşüyorum bir çoğunu hayatımdan çıkaramadım ama artık umursamıyorum daha az görüşüp kendimi korumaya çalışıyorum
Evet önemli. Fakat bu oluşturulan çevreye göre de değişir mesela önceden hiç ihtiyacım yoktu. Bugün çevreye ihtiyacım var ama kendi çevremden oluşturamadım bu insanları, niye? Çünkü uyuyorlar. Uyurgezer gibi dolandım dolandım sonunda gerekli ve yeterli çevreyi edindim. Uyumayan, sorgulayan, araştıran insanlar edindim. Benim için bu saatten sonra daha önemli çünkü bulunduğumuz şartlarda insanları her yönüyle tanımış olduk. Gerek siyasi gerek dini gerekse ilmi.. Dünya' ya sadece tatile gelmedik, her şeyle de yalnız baş edemeyiz bu sebeple aynı düşüncede olduğumuz insanlar varsa bu insanlarla neden bir olmayalım ki? Hem dünyamızı hem ahiretimizi neden güzelleştirmeyelim ki? Uzun zamandır bu sularda yüzdüğüm için çevrenin önemini bu şekilde dile getirebildim.
Çok önemlidir evet, insan nekadar yaş alsa da bir su misalidir. Hangi kaba dolarsa akar o şekilde. O sebeple çevrenizi dikkatli kurun. Siz değişin!.. çevrenizdeki insanları değiştirmek istiyorsanız kendinizle başlayın. Siz kendinize saygı gösterirseniz onlar da bunu zamanla öğrenecektir🌺.
Konuşamıyorum ki. Ne halimden ne de dilimden anlayan var. Uzay diyorum, merak ediyorum diyorum herkes kaçıyor. Sanırım onları gerçeklerle, bilmedikleriyle yüzleştirince korkuyorlar